PDA

Vis full versjon : Nivåregulering på 242?



Erlend Dystland
10/04/10, 15:06
Har fått tak i original nivåregulering, og da lurer jeg på, lønner det seg å montere dette på bilen? Vil det før eller siden "stikke kjepper" i hjula for meg i ettertid? Har også tenkt på å kombinere dette med Lesjøfors senkefjærer, og om dette da vil gå overens med hverandre?

Evt. er det noe jeg bør vite om før jeg i såfall setter dem på?

På forrhånd, takk

Mvh.
Erlend

DieselDriver
10/04/10, 15:09
Luftdempere? Hvis det er det så passer det fint med senkefjører. Man kan jo justere stivheten i dem og man slipper og få baksigen bil.

Erlend Dystland
10/04/10, 15:16
Ja, det er luftdempere. Kunne ha tenkt meg at det var ganske grei kombinasjon, men var ikke helt sikkert om dette gikk overens.

Erlend Dystland
11/04/10, 19:44
Gjør det noe om jeg lakkerer senkefjærene svarte? Vil det få noen videre konsekvenser om jeg skal få dem godkjent i vognkortet? Tenkte på om det var bare fargen som stod som kjennetegn.. Mulig dette var et veldig dumt spørsmål? :D

Og så lurer jeg på om prisen på Lesjøfors er pris per sett? Altså 4 fjærer?

DieselDriver
11/04/10, 19:59
De e svarte....

Erlend Dystland
12/04/10, 08:47
Åja, jeg hadde fått inntrykket av at dem var røde, jeg.. :p

Også lurte jeg på en liten ting, vil folkene reagere på at det er bilstein foran og nivåregulering bak når jeg har på senkesett på den, når jeg skal vise den?

GMV
12/04/10, 10:17
Åja, jeg hadde fått inntrykket av at dem var røde, jeg.. :p

Også lurte jeg på en liten ting, vil folkene reagere på at det er bilstein foran og nivåregulering bak når jeg har på senkesett på den, når jeg skal vise den?

Det skal ikke ha noe å si, om dempinga er tilstrekkelig.

Erlend Dystland
12/04/10, 11:10
Flotters å høre.. Da blir det vel snart en bestilling fra Pedersens Racing..

PekaillVolvo
12/04/10, 12:33
Ikke for å stjele tråden, men går i samme stil/tema...

Noen som vet hvor mye originale nivåmatdemper-system kommer på? Altså pris...? Vil slike ting være lurt å kjøpe brukt om man finner det?