PDA

Vis full versjon : Motoralarm s60



jansen00788
09/03/12, 23:02
Heisann

E stolt eigar av ein 2006 modell, Volvo s60 2,4D 163hk! Fantastisk bil, fram t eg får detta i displayet: Motorsystem serv. Erfordras.

Har hatt den inn på verksted der eg fekk ut at da kunne væra MAF? følaren på inntaket til turboen som svikta. Bytta denna, men fekk opp alarmen igjen.
Viste seg etter ein telefon til Frydenbø, at det var staget til gasspjeldet framme på motoren som var hoppet av, då detta e vanlig på s60'ane.

Festa den på plass igjen, men har no, sjølv med staget på plass, store problema med effekten i bilen. Kan ligga i 3dja giret på 3000 omdreininga uten at bilen akselererer noko særlig. Slite spesielt i oppøve bakkar.

Har lurt litt på om kanskje bilen går på Nødprogram, sidan alarmen står inne enda, men har gått 2 dagar der eg har kjørt med alarmen, uten at eg har hatt noko problem.

Noken som har hatt lignande problem eller har råd angåande detta?

Vatnehol
11/03/12, 02:41
har ikke så stor erfaring på diesel motor, men vet at det spjeldet kokser ofte fast, og hopper staget av pga det kokser fast? vet at effekten blir kraftig redusert når spjeldet blir inaktivt, og noe økt fuel forbruk. kanskje du burde ta en titt om det er fast kokset. uansett så er beste veien som regel å få lest ut feilkoder på disse bilene å så ta videre undersøkelse og rep.

jansen00788
15/03/12, 22:15
hadde bilen inne t ein autorisert volvo verkstad igår! viste seg at MAF følaren (atmosfæretrykk målar på verkstad språk) fortsatt låg inne, sjølv om eg hadde bytta den, i tillegg til motorstyringenheten!
dei hadde hatt erfaring med at uoriginale følara kunne gå imot bilen sitt system og senda feil signal og sidan følarane jobbe sammen så kunne da gjera utslag på styringsenheten! følaren som eg satt i va ein Bosch følar, mot den originale som va Volvo sin. dei håpte at ved å bytta t volvo sin så skulle alarmena gå vekk, viss ikkje så va neste stopp å bytta motorstyringsenhet =/

pris: uoriginal Bosch sensor - 1200,-
original Volvo sensor - 1450,-
motorstyringsenhet - 9900 ,- inkl. programmering

Vatnehol
15/03/12, 22:25
den orignale er vel bosch? er rimelig sikker på det.
når noe er dårlig gale, litt avhengig av hva det er, men i enkelte tilfelle kan du få fleire feilkoder som ikke er sanne, følgesfeil koder.

legg ut feilkodene dine da.