PDA

Vis full versjon : hjelp til 240 med b230ft? noen som tar på seg?



ascona400
09/03/12, 20:17
nå står jeg helt fast på toførtien, har ingen anelse om hva det kan være...

så det jeg lurte på om det er noen rundt Hønefoss eller lignende som kan ta på seg å se på volvoen min? så om noen har peiling på dette og kan se på det hadde jeg blitt overlykkelig

selger forsikret meg at alt var ready to go, men det var det altså ikke... og jeg trenger bilen nå snart...

ascona400
10/03/12, 19:11
ingen som vil pirke litt på en 240 turbo for noen kroner? jeg kan komme og levere bilen om det ikke er himmla langt unna hønefoss/gardermoen området...

alecxz
10/03/12, 19:56
Kanskje skrive hva det gjelder? Eller hvertfall Kanskje skrive hva som har skjedd?

ascona400
10/03/12, 22:26
ja, sorry... det som har skjedd er at bilen originalt var b21a, men jeg vart lei av den motoren, så kom jeg over en b230ft med annen turbo, grenrør, chip, a-kam og justerbart kamdrev. jeg har så satt den inn i bilen, men bilen vil ikke gå ordentlig; starter ikke når det er kaldt, går ikke over 3500 rpm på full gass (kun i fri/uten belastning)

det er montert stor intercooler og chippa hjerner, bensinpumpa er en walbro 255l/h.

og nå er jeg helt rådvill, og håper på hjelp fra noen som har mer greie på lh2,4 og turbo enn meg.