PDA

Vis full versjon : Det rister i dørene!



Madice
19/12/09, 12:34
Jeg har da nettopp skiftet alle høytalere i 740 sedanen min, og no rister det ganske bra når eg skrur opp, men eneste problemet er at de plastikkdekslene ved dørhåndtaket dirrer i et sett, noen som har en god ide hva jeg kan gjøre for å ordne dette? Tror ikke det hjelper og lime dem fast akkurat:(

boman
19/12/09, 13:12
Hvorfor skulle det ikke hjelpe å lime dem fast? Du kan prøve å skru ut plastdekslene og feste noe tynn gummi evt sette på litt gaffa. da vil det nok bli litt tightere der og vibrere mindre vil jeg tro ;)

TeamBørnOut
19/12/09, 13:25
å lime ville hjulpet helt til du skulle ha de av igjen :D

Joakim-G_R
19/12/09, 14:32
å lime ville hjulpet helt til du skulle ha de av igjen :D

Silikon..

boman
19/12/09, 14:43
Silikon gjør det igrunn vanskeligere å få det løs igjen det også, mener ihvertfall jeg ;)

Joakim-G_R
19/12/09, 19:18
Silikon gjør det igrunn vanskeligere å få det løs igjen det også, mener ihvertfall jeg ;)

Lettere enn Araldit!

Spørs på mengden du bruker også, silikon pleier somregel å være rimelig lettvint å få dratt ifra hverandre, får vel også forskjellige typer silikon.

Daruu
19/12/09, 20:59
Å dempe døra hjelper
Org dørtrekk på 740 er tynt å dårlig, skrangler som faen...
Går ann å forsterke de med glassfiber/støpeplast da :)

Madice
20/12/09, 12:28
ok, takk for alle svar, får prøve silikon først, se om det hjelper.:D

Øyvind G
20/12/09, 12:38
kjøp feks kent siligasket. det er en silicon som er lett og få vekk igjen.

http://blogg.lilleulv.org/wp-content/psg2l-thumb.jpg

Madice
20/12/09, 15:34
javel ja, får prøve på det da! takk for svar:D

Lightyear
21/12/09, 10:01
Støtter forslagene om silikon her, det pleier å være greit å få av igjen på glatte og semiglatte overflater.
Men hvis du ikke vil lime de så burde det funke å få det litt tightere med feks gaffa som forslått her, er de hule innvendig så fyll de med skumgummi slik at de må presses på plass, da skal det ikke være mye rom for skrangling.

Sjukt irriterende med ting som skrangler ;) Skal gå over det ene barnesetet i bilen min så snart temperaturen stiger litt igjen, men det skrangler ikke av lyden men av de elendige veiene vi har her i landet!!

A