PDA

Vis full versjon : skifte markeringslys på xc70. er trangt, lettere løysning?



v0lv0 Aksar
06/03/12, 15:51
broren min har ein xc70 som dei 2 orange markeringslysa heilt ut i sidene på frontløkta er ødelagt. har fått ut på venstre sida, men sliter litt med høgre. :)
på høgre sida sitter hjernen og spylertanken. må eg ta vekk dette for å komme til pæra, eller kan eg ta ut løkta på ein lett måte? har prøvd å løsne dei 2stk 10mm hode skruene som er på toppen av lykta, men får ikkje løkta ut. er bare litt meir løs . kor er dei andre skruane/klipsa som hoder løkta ?

nokon som har andre tips så tar eg gjerne imot dei :)

Takker for svara :)

Jan-Einar Jenssen
06/03/12, 16:31
må man ikke av med fanger på disse for å få ut lyktene?

v0lv0 Aksar
06/03/12, 17:24
neei!? er det så gale ? :O det er den dummeste patenten volvo nokon gang har kommt på! alt skulle vert som på ein gammal 240 :)

men om eg tar ut spylertanken og hjernen så har vel ikkje det noko å sei for det eletriska om eg tar ut hjernen, eller?

PyrionZ
06/03/12, 17:58
Er en liten låsehake på blinklyset, klem ned denne og dra lykta rett ut. Letteste måten å gjøre det på!
Modell er dette forresten? Hvis det er gamlekarrosseriet skal det bare være å gjøre som jeg sa, på de nyere veit jeg ikke.

Nilsebu
10/03/12, 01:07
Så lenge dette er festet på samme måte som på V70, så er det vel bare til å ta et flatt skrujern og presse ned plastikk klipsen på oppsiden av blinklyset, så ta tak i resten av glasset å dra det ut ?

v0lv0 Aksar
18/03/12, 11:04
de klipsa oppå løkta er til den lista som er rundt løkta. takker for svar :) skal sjå om eg finn låsehaken.
dette er 2005 modell :)