PDA

Vis full versjon : Nøkler til ski boks!!!!



Marhau
09/04/10, 13:24
Jeg skulle ta av ski boksen i dag så finner jeg F*** ikke nøklene.
Det er orginale volvo holdere (de som "holder" ski boksen fast til railsa) noen som vet åssen man dirker de opp, eller muligheten til og få ta i en ny nøkkel?

takker for svar.

ThePlace
09/04/10, 15:45
Står det et nummer i/ved låsesylinderen?

Det gjør det på Thule, som leverte til Volvo før i hvertfall, som gjør det mulig å skaffe nøkler igjen.

Marhau
09/04/10, 16:15
fiksa problemet i stad med litt bending og draing :S:S:S hehe men fikk den av yten å ødelegge noe :)

ja det står et nummer der har skrevet det opp så skal skjekke opp om det er mulig og få ny nøkkel.

Tore
09/04/10, 17:50
Det gjør det på Thule, som leverte til Volvo før i hvertfall, som gjør det mulig å skaffe nøkler igjen.

Noen direkte kontaktinfo for skaffing av Thule-nøkler? (Har ett låsbart stativ til konebilen uten nøkler...)

ThePlace
09/04/10, 22:11
Noen direkte kontaktinfo for skaffing av Thule-nøkler? (Har ett låsbart stativ til konebilen uten nøkler...)

Har ikke sjekket det ut, men siden det nr som står på nøklene stemmer med det som står på låsesylinderne så burde det vel la seg gjøre.
Er vel å høre med Thule-forhandlere om det er mulig, Torshov bilrekvesita selger Thule i hvertfall.

MrX
10/04/10, 06:59
Mekonomen skaffet nye nøkler til mitt thule takstativ. 199,- tror jeg det kostet.

_s90r_
12/04/10, 22:52
fint at du fikk den av. jeg ser helst at den aldri kommer på igjen heller :D

Marhau
12/04/10, 22:59
fint at du fikk den av. jeg ser helst at den aldri kommer på igjen heller :D


hehe ekke så ille å se på når den er lakkert i samme farge som bilen da ;P også er det greit og slippe og ha langrenn ski liggenes i bilen med klister og dritt. og ikke minst får man utrolig mye øl i den :D