Vis full versjon : Ventilklaring på b234 topp med mekaniske trykkere og overliggende shims?
gl740turbo
03/03/12, 00:27
Heisann!
Har bygget b234 toppen min om til mekaniske trykkere og sliter litt med shimsingen.
Jeg har lashcap på ventilen opp i trykkeren og overliggende shims som vanlig b230 topp har.
Noen som har anbefalte ventilklaringer? Er omslipte originale kammer :)
På forhånd takk for tips!
Mvh
Martin
Berg Performance
03/03/12, 14:27
Det skulle du vel egentlig fått av kamsliperen ? Sikker på at kammene er slipt for mekaniske trykkere og slikt ?
gl740turbo
03/03/12, 16:12
Det skulle du vel egentlig fått av kamsliperen ? Sikker på at kammene er slipt for mekaniske trykkere og slikt ?
KM cams har slipt om profilene til mekaniske ;)
Får ringe de å høre på mandag. Trodde jeg skulle få en lapp med spesifikasjonene de har slipt de til og samt anbefalt ventilklaring. Men det fikk jeg ikke
KM cams har slipt om profilene til mekaniske ;)
Får ringe de å høre på mandag. Trodde jeg skulle få en lapp med spesifikasjonene de har slipt de til og samt anbefalt ventilklaring. Men det fikk jeg ikke
får spec i løpet av helga. så vist du tar det pent så får du det av meg. samt du kjører 0,35 ventilklaring ved kald motor,,
gl740turbo
03/03/12, 17:38
får spec i løpet av helga. så vist du tar det pent så får du det av meg. samt du kjører 0,35 ventilklaring ved kald motor,,
Hehe, supert :) holder på å montere den sammen nå :)
Fikk høre av KM at mine skulle være 0,2 i klaring, 0,35 var absolutt max.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.