PDA

Vis full versjon : B230A nekter å starte.



bingslien
02/03/12, 11:07
Hei.
Sliter litt nå med at bilen nekter å starte med mindre jeg triller den i gang. står bilen i mer enn 4 timer rolig vil den ikke starte igjen.
Jeg har skjekka at den lader og den lader 14,4 v.
Hva kan feilen være her?
Kan det være en jordings feil et sted som gjør at den trekker strøm hele tia?

bingslien
02/03/12, 11:08
+ at når jeg skulle starte den med start kabler på en 2000 mod audi a4 så brant startkabla seg opp:S

EspenGranada
03/03/12, 02:15
Hei.
Sliter litt nå med at bilen nekter å starte med mindre jeg triller den i gang. står bilen i mer enn 4 timer rolig vil den ikke starte igjen.
Jeg har skjekka at den lader og den lader 14,4 v.
Hva kan feilen være her?
Kan det være en jordings feil et sted som gjør at den trekker strøm hele tia?


har du sjekka at batteriet ikke er defekt i det hele tatt? ettersom den lader greit, kan det jo være at batteriet ikke kan holde på spenninga siden det er def?

Ville ikke anklaget noen jordingsfeil her, da har du som regel en funksjon som ikke fungerer som gjør at du merker det (lys som ikke funker, cdspiller eller elektroniske komponenter etc)

Få tak i et batteri du vet fungerer eller en batteritester for ditt batteri og se om det er no forskjell

Moslet
03/03/12, 02:28
Er nok batteriet som er dødt da det bare sitter et hobby batteri i den bilen din;)

Kan ta med et nytt til deg i morra så ser vi fort om det er det som er problemet ;)

MVH Moslet

bingslien
03/03/12, 10:51
Er nok batteriet som er dødt da det bare sitter et hobby batteri i den bilen din;)

Kan ta med et nytt til deg i morra så ser vi fort om det er det som er problemet ;)

MVH Moslet

Da veit jeg det ;) Jeg har kjøpt nytt batteri, så får se om det virker. Hadde du noe lakk til bilen å? satt på 740 leppa med litt hvit tec7 så skulle gjerne ha lakke litt på det( var litt dum som ikke kjøte svart tec7)

Moslet
03/03/12, 12:41
Har lit rester som jeg kan ta med ja:p

bingslien
03/03/12, 12:56
Når ca kommer du forresten?

Moslet
03/03/12, 13:16
mellom 3-4 tia en gang;)