Vis full versjon : Varme i baksete, V70 (97-00)
Finnes det baksete til V70, 1 generasjon, med varmeelement i?
Har varebil nå og må skaffe meg baksetet, stolene er delskinn.
Dette er en 2000 modell.
THolandsli
19/12/09, 00:20
Det finnes ja. Har det i min S70.
volvoRsport
19/12/09, 16:50
Faren min har det i '98 V70'en sin.
Takker for svar.
Ligger ledningene klare, sånn at det bare er å plugge inn brytere, eller må alt av ledninger legges opp?
Og hvor enkelt er det å få tak i sånne seter brukt?
ledningene ligger klare under setet.
Men du må nok kjøpe noe rele, kabel og bryter til midtkonsollen
Jeg har kontakter som stikker ut av sete samt bryter i midtkonsoll.. men jeg har ikke sett noe til kablingen.. snodig..
Takker for svar.
Ligger ledningene klare, sånn at det bare er å plugge inn brytere, eller må alt av ledninger legges opp?
Og hvor enkelt er det å få tak i sånne seter brukt?
Dette trur eg varierar veldig, låg ikkje klare på v70en til v70awd, når vi bytta seta.
Kunne man få varme i alle typer bakseter, eller var det kun enkelte interiørkoder som hadde det?
er jo løse elementer så vil da tro det skulle kunne bli levert til alle typer seter?!..
Kunne man få varme i alle typer bakseter, eller var det kun enkelte interiørkoder som hadde det?
Har berre sett dei på det på dei dyrare interiøra, men dette brukar jo også å bety at ein har bestilt ein del utstyr på bilen.
er jo løse elementer så vil da tro det skulle kunne bli levert til alle typer seter?!..
Så dersom det ikke er elementer i setet orginalt så kan det ettermonteres?
ja, det kan det. Men det koster. 1800kr pr element (?).. mener jeg det var..
Har lagt opp ledninger, brytere og releer i min nå. Mangler bare elementene, så er litt på utkikk etter en grei pris på noen løse
veileder : http://www.morgis.net/Volvoforum/Veiledere/Interior-elektrisk/850-x70/Invetar/v855-v70-varmeelementer-bak.pdf
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.