Vis full versjon : Volvo S60 2.4T Feilkode ECM-4801.
Jeg har hatt feilkode ECM 4801 Katalysatoreffektivitet,bank 1 en stund nå.Kan det ha noe med Lambd og gjøre?Er det noen som har kjenskap til feilkoden?Bilen går fint litt små nykking på lavt turtall.
hvor langt har bilen gått? denne kan komme i lag med slitt lamda i front, og eller lmm.
får rimlige deler på www.fcpgroton.com
Motor er gått 155000,bil 305000, har nye lamda front/bak liggende kjøpt oss fcpgroton.
motor med følgende kat eller har katten også gått 305000? da kan det godt hende katten er dags for utbytte. de taper seg veldig etter 250 000km.
montèr nye lamda å se om den går vekk. om lmm har gått 150 000km så er det på tide å bytte ut den og.
Katten har nok gått 305000, lmm kan vere bytet før 150000.Skal prøve og bytte lamda dei nærmaste dagene,er det masse arbeid/trangt?
http://www.blocket.se/orebro/Original_Katalysator_till_Volvo_33140396.htm?ca=1_ 8&w=3
Har ein plan om og montere komplet effekt anlegg/chip til sommeren
katten er sikkert oppbrukt, lamda er enkel å bytte heldigvis, litt trangt er det.
Berre å søke, det er fleire trådar som går på akkurat denne feilmeldinga, svaret er nok ikkje alltid så enkelt, den virkar vanskeleg å få has på. Ser ut til å ramme 99-01 bilane.
No har eg skifta lamda front/bak,og motorlyset var vekke i 3 dager,no lyser det heile tiden att.Får vell skifte lmm og,skal bestille det fra www.fcpgroton.com,fekk pris på ny oss Volvo Frydenbø Åsane. KR4618,-
Du får Bocsh på Ebay for 1000 lapp også. Der kan du også slippe moms og tollavgift.
Ok. 119,95 dollar -15% oss www.fcpgroton.com
No har eg skifta lamda front/bak,og motorlyset var vekke i 3 dager,no lyser det heile tiden att.Får vell skifte lmm og,skal bestille det fra www.fcpgroton.com,fekk (http://www.fcpgroton.com,fekk) pris på ny oss Volvo Frydenbø Åsane. KR4618,-
Har bytta LMM tidlegare, for å få fjerna denne, det hjalp ingenting, men å bytte LMM skadar ikkje uansett, det er ein slitedel.
Koblet i fra bateriet i 3 timer,koblet på og køyrde 90km og lyset var vekk,får se kor lenge det varer. Bestille deller i morgon.
Pluss 33$ for aller billigste frakt, pluss mva og et par hundrelapper i tollgebyr. Du passerer glatt en tusenlapp......men uansett langt billigere enn å kjøpe i Norge.
120$ -15% 101,95$ + 33$ frakt = 134,95$ =779,12 kr + 25% mva = 973,90 kr pluss tollgebyr 200 kr = 1173,90 kr
Bytta LMM og Map Sensor,men motorlyset er der forsatt.Er det andre ting som kan påvirke motorlyset ? (katten)
Pluss 33$ for aller billigste frakt, pluss mva og et par hundrelapper i tollgebyr. Du passerer glatt en tusenlapp......men uansett langt billigere enn å kjøpe i Norge.
120$ -15% 101,95$ + 33$ frakt = 134,95$ =779,12 kr + 25% mva = 973,90 kr pluss tollgebyr 200 kr = 1173,90 kr
Dersom du handlar for over 150 dollars så får du gratis innanlands frakt i USA. Deretter lar du www.jetcarrier.com ta seg av frakt tkl norge. For ein liten pakke sendt med fly for heilt ned i 175kr og det er INGEN ekstra gebyr til fortolling osv! :-)
Tilbyr sjøfrakt og, veldig gunstig på store delar som støtfangarar, radiatorar, eksosanlegg osv.. :-)
Eg har brukt dei mykje.
Eg bruker og www.jetcarrier.com
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.