PDA

Vis full versjon : Moment som Nebula skal skrus med? Samma verktøy på kopier og BBS?

PyrionZ
27/02/12, 03:20
Har et sett med Nebula, der den ene felgen er rimelig stygg i lakken. Vurderte å lakke dissa i gull. Noen her som veit om Nebula kopier bruker samme verktøy som BBS på skruene?
Samme jeg spør, noen som veit om momentet felgene skal skrus med? Eventuelt hvor jeg kan få tak i den slags dokumentasjon?

Kjapp photoshop av gullfarga Nebula: http://forum.vccn.no/img-dump/2012/02/1866.jpg
Lurer faktisk på om jeg skal beholde den lille kanten som er, for deretter å polere den! Synes det så bedre ut enn helfarga felg.

På forhånd takk for svar!

PyrionZ
01/03/12, 01:50
Bump!

hgnubel
01/03/12, 07:00
Nå finnes det kanskje mer enn en produsent av kopier, men jeg har ihvertfall lest at en type kopier ikke er delbare. Altså at skruene er limt og kun for show. Verdt å undersøke før du legger mye tid i å lete etter verktøy og moment :)

volvoRsport
01/03/12, 08:35
Kopiene er ikke delte nei.

Per Turbo
01/03/12, 08:55
Jeg delte mine Triton felger (BBS produserte) for lakkering, ved montering der så tok jeg på litt gjengelim og dro til med " sånn passe" kraft, så man kjente at det satt. Ble bra og ikke noe ubalanse sånn sett på de felgene ihvertfall.

PyrionZ
01/03/12, 17:45
Da får jeg undersøke om de faktisk er delt eller ikke før jeg går til innkjøp av verktøy. Takk for hjelpa:)