PDA

Vis full versjon : delodur: V70 2.5 1998



delodur
07/04/10, 21:43
Ja etter mange måneders vurdering, så har ENDELIG dagen kommet at jeg har begynt å poste noe her på forumet. Og etter en liten brukerpresentasjon, så er nå min "prosjekttråd" herved åpnet.

Bilen:
V70 - Produsert og solgt i 1998
2.5l - 144 illsinte gamper
Automat - Med alle 3 programmene på plass (WES)
Ca. 220.000km (07.04.2010) - Litt over innkjørt

Bilen har nå vært i mitt eie i..*telle*..29 timer (07.04 kl. 22:20), og er oppvokst på Sørlandet, nærmere bestemt i Kristiansand-området. Bilen har hatt to eiere før meg (en stk. verksmester som flere av dere sikkert kjenner, + en kar fra et søtt sted ved navn Søm).

Bilen har alt ustyret jeg trenger, og vel så det. Som er verdt å nevnte er vel følgende det mest "unormale":
Varme i baksete, rullgardinger, barnesete, 3-bokstavers-greiene (antispinn, traction), samt en særdeles uoriginal mobilholder av ukjent merke med en dertil tilhørende antenne på venstre bakre hjørne.
Ellers er det vanlig svart skinn med litt imitert(?) tre på dashbord og ratt. Den har altså IKKE cruisecontrol i tilfelle noen lurte.

Siden bilen er såpass ny i mitt eie, så har jeg ganske enkelt ingen bilder av bilen selv. Legger derfor ut 3 av bildene fra annonsen (selgers bilder). Og NEI, skiboksen fulgte IKKE med (noe vi gjorde litt nummer ut av med selgeren, som forøvrig var en usedvanlig trivelig kar).

http://home.no/delodur/V70/27_-1158557978.jpg
http://home.no/delodur/V70/27_1801836621.jpg
http://home.no/delodur/V70/27_-658776103.jpg

Så...til poenget. Mitt mål med bilen er:
FETE FELGER, DRITKUL vinge på MINST 30 cm, og et fett anlegg fra Vampire Audio (10,000w), samt slike "sinnaøyne"..og grønn neon under.

Og..der omtrent, ble hele den planen forkastet og utskiftet med:
Holde bilen i godt stand og reparere feil etterhvert som de kommer. Noe som fort vil være en utfordring i seg selv siden jeg sitter på en helt normal inntekt og har ordinære utgifter i "Liten familie"-klassen..noe jeg får inntrykk av at få personer her gjør (V70R?!?!? Hur i all verden får dere råd?!?!?).

I hvertfall; jeg har altså ingen planer for noen modifikasjoner overhodet. Men er vel alltids åpen for overtalelse om noen skulle prøve, men hold pris, kompetansekrav, og plass-krav til et minimum. ;)

Dette var kjedelige greier så det får vel holde med tullprat her nå. Så..off you go, time for bed!

delodur
05/05/10, 10:27
Da har vogna fått seg nye sommersko.

Gamle:
OZ Antares med slitte 215/45-17 av ukjent merke (husker ikke nuh).

Beklager å si det folkens, men alle felger over 15" er ubrukelig på norske veier (er du uenig så fortell det til noen andre). :P Burde i så fall selges med nyrebelte. Huff!

Mon tro hva jeg skal gjøre med disse...*undre*

Nye:
Inter Action med 195/60-15 Conti PremiumContact 2.

Plutselig var bilen en drøm å kjøre igjen! :)

Stangesokning
05/05/10, 17:56
Gamle:
OZ Antares med slitte 215/45-17 av ukjent merke (husker ikke nuh).

Beklager å si det folkens, men alle felger over 15" er ubrukelig på norske veier (er du uenig så fortell det til noen andre). :P Burde i så fall selges med nyrebelte. Huff!

Mon tro hva jeg skal gjøre med disse...*undre*




Selge dem til meg for en rimelig penge?

delodur
05/05/10, 21:30
Hmm..ihvertfall kort vei å dra for å hente ser jeg. ;)

Har egentlig en som alt er inntr. i dem, men har og litt lyst på et nytt hageslange-oppheng og, ihvertfall hvis alternativet er "en rimelig penge".