PDA

Vis full versjon : 2006 Volvo XC70 D5 selges. *SOLGT*



Dan Bay-Johansen
07/04/10, 21:28
Hjelper en kompis å selge bilen til mora :p

http://www.finn.no/finn/object?finnkode=21715028

Innbytte i mindre bil ala golf, corolla inntil 60k.

Morgis
19/07/10, 16:44
Herlig bil med riktig motor !

volvojoachim
19/07/10, 21:17
ville hørt at oljen har blitt flushet ofte nok, og sjekket oljen på kassen før kjøp. er virkelig en dyr affære om den skulle ryke på nytt utenom garantisak :)

Morgis
20/07/10, 12:48
ville hørt at oljen har blitt flushet ofte nok, og sjekket oljen på kassen før kjøp. er virkelig en dyr affære om den skulle ryke på nytt utenom garantisak :)


Gått som taxi fram til i fjor (2009).
Dvs den får vedlikehold av girkasse noe privatbilene ikke gjør. :)

Per Turbo
20/07/10, 12:57
Om man leser annonsen så er motor, gir og turbo byttet underveis :)

gaupe
20/07/10, 14:33
Dvs den får vedlikehold av girkasse noe privatbilene ikke gjør. :)

Der har du eit poeng, drosjer er heilt klart bedre bilar enn entusiasteigde privatbilar :rolleyes:

kevhans
20/07/10, 17:51
Når jeg ser denne annonsen, og sammenligner med en tilsvarende bil som jeg har nettop kjøpt meg, som også har gått som taxi,med lik KM.Stand, så fikk jeg tydeligvis den ganske billig. Jeg ga 179.000.-+ omreg, :D
Eneste feilene bilen min hadde var at stereoen ikke fungerte, og frontruta sprekkt. Bytta til HU-650 spiller, for 2800,- og ny frontrute 1000.-
Må inrømme og si at jeg føler at jeg har gjort en god deal iallefall :D

volvojoachim
21/07/10, 19:14
at den har gått som taxi er ikke nødvendigvis en god ting. Min kjære bror kjøpte en 04 xc70 som hadde gått som taxi. der måtte både girkasse og motor taes i løpet av kort tid etter kjøpet. Han fikk heldigvis tatt det på garanti. på denne var girkassen dokumentert flushet hver 50` og fullt servicehefte.

volvojoachim
21/07/10, 19:14
Der har du eit poeng, drosjer er heilt klart bedre bilar enn entusiasteigde privatbilar :rolleyes:

er vel ingen entusiaster som lar vær å flushe automatkassene sine ? ;P

Dan Bay-Johansen
26/07/10, 01:29
Her var det plutselig litt action ja ;)

Var en bil jeg skulle hjelpe noen å selge, og jeg vet at prisen var stiv, men det var det selger "måtte ha" så da prøvde man seg...var ikke så mange som ringte for å si det slik :D Men bilen virka gullego den...

Hadde litt mye å gjøre i den tiden, så fikk noen andre til å overta. De fikk solgt bilen mener jeg, uvisst til hvilken pris...