Vis full versjon : Bildelsbasen.se
Noen som har erfaring med "Bildelsbasen.se"?
Som har handlet der. og pris på frakt evt.
Mvh
Bildelsbasen er ikke en butikk;) det er en samling av alle huggere i Sverige;) så priser, erfaringer og frakt kan variere fra sted til sted;) Men å handle av Karstorp er bankers:) rimlig og kjapp levering:)
så er ikke noe problem å kjøpe en 230ft motor å få den sent. uten at frakta blir skyhøy?
volvoRsport
19/02/12, 20:40
så er ikke noe problem å kjøpe en 230ft motor å få den sent. uten at frakta blir skyhøy?
Du kan få den sendt med bussgods og hente den på din nærmeste terminal i Sverige, hvis du da ikke bor altfor langt unna grensen.
prisene på di 940 motorene der, er di riktige? :p høres ikke sansynlig ut at dem koster 3-4000,- pr stk.
prisene på di 940 motorene der, er di riktige? :p høres ikke sansynlig ut at dem koster 3-4000,- pr stk.
Er ikke komplette motorer. Uten grenrør, turbo, svinghjul osv. Er blokk og topp med innsug, følere og motornett :) mener jeg betalte rundt 4500 svenske for min
Må vel betale toll på varer som kan sendes hjem til norge?
Må vel betale toll på varer som kan sendes hjem til norge?
Nei, men moms. Det er ikke toll på bildeler.
meen jeg fant enn b230ft motor til 3.392 NOK. MED grenrør og svinghjul.
Er nå bilde av det.
Tenker litt på å kjøpe en Fk motor der i fra, å smekke i bilen. Bor i midt Norge, så lurer på hvor mye frakten kommer sånn ca? :P Bor litt over 2 timer fra grensen så er jo ikke så vanskelig å hente :)
Edit; Følger det med papirer slik at man får dette godkjent? :D
Flytter denne over til forhandlererfaringer. :)
Tenker litt på å kjøpe en Fk motor der i fra, å smekke i bilen. Bor i midt Norge, så lurer på hvor mye frakten kommer sånn ca? :P Bor litt over 2 timer fra grensen så er jo ikke så vanskelig å hente :)
Edit; Følger det med papirer slik at man får dette godkjent? :D
Tar du junkerdalveien da til grensen? Å hvilken terminal må man hente motor på? arjeplog?
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.