PDA

Vis full versjon : Vann i gulvet på 240 sedan???



ole1
18/02/12, 14:25
Driver å legger opp til stereo i en 1989 240 sedan, når jeg tok løs teppet i bilen sto det en sjø med vann under skummgummi mattene som ligger på gulvet. Vannet har ikke kommet innenfra, å det er ikke rust i gulvet... Noen som vet hvor detta vannet kan komme i fra? :p

Takker for alle svar!! :D

Dan Bay-Johansen
18/02/12, 16:27
Skoene dine ? Snø og slikt ...

Evt så har du muligens noen tette dreneringer i dører eller liknende... Har du takluke ?

ole1
18/02/12, 19:25
Vannet kommer ikke fra skoene eller innenifra i det heletat. Det er ikke takluke på bilen. Har skjekket dreneringa fra luftintaket ved frontruta og det er det ikke noe galt med :P

Ola Moen
18/02/12, 19:35
Det kan komme inn i skjøten ved torpedoveggen, eller du kan ha lekksje fra varmeapparatet.

jake wilson
18/02/12, 19:40
hei!
jeg hadde en gang vann forran på gulvet (fører side), jeg fant ikke ut av det. til slutt viste det seg til å være front ruta som etter 20 år med kjøring hadde den sklidd ned litt og da rant det vann inn i forbindelse med det. man kunne ikke se at det var noe feil med dette, men etter at den blei skifta så har jegg ikke hatt noe problem med vann, og det er flere år siden! :-) og den bilen er brukt daglig! lykke til! håper det ordner seg!

ole1
18/02/12, 19:55
Takk for alle svar! har tørket opp hele bilen og skal sette den isammen igjen i morgen, så får jeg undersøke igjen om ei lita stund om det kommer tilbake igjen. :)

Øygard
18/02/12, 20:16
I 242en min kom det inn litt vatn gjennom holet til panserwiren i torpedoveggen.

matrosen
19/02/12, 02:27
Sjekk at drens-slangene til bagasjelokket er hele.