PDA

Vis full versjon : panserwaier hoppet av, får ikke opp panser. tips?



stramwaier
18/02/12, 14:21
ja da blei det endelig mildt i været og jeg skulle slå meg hard og stå ute og skru av innsuget og fikse litt ymse. men gleden ble kortvarig for da jeg dro so røyk wiren til pansert. så nå står jeg med ene feste åpent og det andre i lås. fått av blinklyset. men ser ikke helt åssen mekanismen kan fikses. derifra. noen som har noen tips? er ikke lenge før hele bilen blir levert til ett par brødre i byen :P

Tore
18/02/12, 19:37
Må le litt av kombinasjonen nick og problem :p *sorry*

Med blinklyset ute er det vel ikke mye om å gjøre at du kan se panserlåsen og komme til med ett eller annet så du får dratt i flippen og åpnet panseret? Tålmodighet er nok en dyd; har heldigvis aldri kommet ut for dette problemet selv...

Sollien
18/02/12, 21:52
får du ikke tak i vaieren inni fra blinklyset da?

stramwaier
19/02/12, 13:57
Hehe.. Ja var litt komisk det der :p... Men wiren har røket på den låsen som ikke er åpen så må prøve og få lirka noe bort til tappen.. Er nok bare lys en skrutrekker og tålmodighet som funker, tenkte kanskje det var noen som hadde vært utfor det samme ;)

850GLTsilver
19/02/12, 20:02
Er redd denne (http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/7b/Kitchen-Modern-Can-Opener.jpg) er hva som må til :D

mrstfu
19/02/12, 20:50
Gå for løsningen til GLTSilver, på den måten kan du få deg noen fine scoops i panseret og, vettu, alle biler går fortere med panserscoop.:D

Kommer ikke til med skralle eller lignende på boltene som fester selve panserlåsen til bilen? Mener det er to 12mm sekskantbolter, en oppe og en nede.

stramwaier
20/02/12, 09:11
Nei klarer ikke det :p har prøvd ;) men du veit jo hvor jeg bor mrstfu:D