PDA

Vis full versjon : volvo 242 skal kjøpe bil.



gatebilboy
18/02/12, 11:34
heisann, jeg har ingått en avtale med selgeren av denne bilen : http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2?_cmd=results&AdItemId=1414966&SimilarAdItemId=1414966 om at jeg skal komme og kjøpe den, har bestilt flybileter og alt, noen som vet noe om denne bilen?

chaa94
24/02/12, 01:05
fin bil,79 mod da skal det orginalt være b19 eller b21 etter det jeg vet,står 2.3 i motorvolum så da er motoren bytta ;) det ser du på forgasseren også, med gul kork på.veit ikke helt hva du vil vite om den jeg hehe.

skinninteriøret kommer fra en 262 bertone som ble produsert i italia.-eller montert i italia er vel bedre sagt ;) om jeg ikke er helt på jordet hehe.
usa front: lykter og grill - hadde et par med sånne lykter for et år siden,men vanskelig å få tak i gitt hehe- kom på usa versjonene av 240.
orgialt skal 79 mod ha de gammle firkantede lyktene-synes ikke de er noe pene,mye penere med usa look;) eller de gammle runde som jeg har på min 78 mod.

noe spesss mer du må vite om bilen så burde du vel søke det opp med reg nr å greier ;) håper det hjalp litt da hehe ;)

AndreLuddvik
25/02/12, 18:42
Hvis jeg ikke tar feil, tror jeg selgeren jobbet på Volvohuggern i bergen tidligere?