PDA

Vis full versjon : volvo 740 selges/byttes!



Eviltoy
13/02/12, 17:38
Vurderer da å selge min kjære 87modell volvo 740 i fordel for liten kassabil eller noe med 4x4!

Dette er da en bil som jeg igrunn skulle bruke som delebil da motoren i den andre som jeg hadde var gåen.
men det var helt til jeg kjøre den på Eu-ok i Desember der bilen ble godkjent for 2nye år :)
da ble den også påkostet 2stk 1000metere med 100watt's pærer i vær lykt. den fikk også ny eksos fra midten og helt bak(orginalt).
ble montert grå stoffseter med 0slittasje og noe penere enn det blå som var orginalt.
ble også i den forbindelse hatt på nye Grøftlys.

dører og bagasje lokk ble også byttet da det var noe omfattende rust på dørene. de som står på nå er 100% rustfrie.
minus med bilen er att det er en B230k altså Gasser motor. men den fungerer meget godt da gasser ble nyoverhalt og "shina"
tank og luft temt føler er også noe som ikke er i funksjon

bilen har nå rullet cirka 325689 km og er god for det dobbelte.

Står nå på NYE vinterdekk med PIGG på org volvo felger.
har også tatt med råd til å kjøpe noen 18" hjul for sommerens "rånetid"

det er sideskjørt påmontert og ble noe finere å se på.


Bilen i seg selv ble org levert med fargen SØLV og er nå sølv med LILLA dører,bagasjelokk og den tingen som viskerne er på.

Medfølger Lakksprøyte og 2.5L med MØRK ORANGE Lakk om det skulle falle i smak.



Ellers om bilen så er den i daglig bruk og starter og går uansett om det er 20- eller 20+ :)

Bilder bli seffølgelig lagt ut nå i løpet av kvelden da jeg må finne ett sted med lys sånn att dere får sett noen "bra" bilder av den..



BUD over 14.000,- / Bytte Ønskes



Mvh: Aleksander Kristensen

Eviltoy
14/02/12, 13:45
er foresten refleksplate på denna også! ;D

Christopher
20/03/12, 00:45
har du bilde? eventuelt om du vill bytte i 240 stv? :)