PDA

Vis full versjon : Cruise control 850



TomRK
12/02/12, 21:54
Har liggende komplett sett men ingen monteringsanvisning, noen som kan fortelle meg hvor pumpen, vakumdingsen og relèet skal monteres/festes?:confused:

850GLTsilver
13/02/12, 10:22
Releet skal inn oppe i EL-centralen, på oversiden ut mot skjermen inn mot frontruta.
Pumpa skal monteres under luftfilterboksen inn mot fjærtårnet på venstre side.
Vakumdingsen skal monteres over gasspedalen.
Bryterne (en om du har automat) skal monteres på brakettene over bremsepedal og clutchpedal.
Om du leter på Tips,Triks & Howto, så tror jeg det finnes en henvisning til monteringsanvisning der.

gunnargt
13/02/12, 23:36
Her er det en grei en:
http://www.svenska85x70klubben.se/forum/viewtopic.php?t=613

TomRK
14/02/12, 17:37
Ser fin ut den:) Har montert alt men finner ikke de to små hvite kontaktene til bryterne ved pedalene:confused:

hammerpaal
15/02/12, 12:24
Ser fin ut den:) Har montert alt men finner ikke de to små hvite kontaktene til bryterne ved pedalene:confused:

De skal befinne seg høyt oppe inntil rattstammen, men mulig du må dytte noen av andre kablene til sides for å finne de. Kan hende de er festet med en svart teipbit som "skjuler" de hvite kontaktstykkene. - Slik var det i alle fall på min. :)

hgnubel
15/02/12, 21:14
På min gamle var de ganske godt stripset fast og gikk omtrent i ett med andre kabelføringer. Godt lys, god tid og litt tålmodighet så er du der :)