Vis full versjon : Ø.K 2,5 -3 '' Eksosanlegg 240 turbo
Heisann! ønsker å kjøpe ett komplett eksosanlegg 2,5 til 3'' Vil ha hele anlegget fra turbo og ut bak.
Må være så godt som rustfritt og ikke bulkete osv. :)
Kan godt sendes i postoppkrav :)
Om noen har er det bare å skrive ;)
Thomas
Hvorfor ikke kjøpe nytt, rett fra butikk? :)
Tenkte på pris se ;) har fått tilbud på helt nytt på bilxtra. 2500 for hele, synes det høres greit ut for ett 2,5'' anlegg jeg :P
Men det er vel Simons regner jeg med :P hørt at det ruster fort.. noen som kan bekrefte eller ''avkrefte'' det? :)
Tenkte på pris se ;) har fått tilbud på helt nytt på bilxtra. 2500 for hele, synes det høres greit ut for ett 2,5'' anlegg jeg :P
Men det er vel Simons regner jeg med :P hørt at det ruster fort.. noen som kan bekrefte eller ''avkrefte'' det? :)
har hørt det ruster endel, jeg har simons lyddemper, den svarte typen, men den har klart seg fint, i 1,5 årstid, men er jo ikke mye dyrere på pedersen da.. :)
Nei 2.900 på pedersen.. MEN det er også simons! :D spurte i dag se..
Regner med at det blir ett simons anlegg fra bilxtra.. kan jo bare lakke det med hot paint før montering? ihvertfall fra 1 lyddemper og bakover :P
Regner med at det blir ett simons anlegg fra bilxtra.. kan jo bare lakke det med hot paint før montering? ihvertfall fra 1 lyddemper og bakover :P
Jepp, fint å lakkere innvendig også, ruster forholdsvis fort uten lakkering :D
Kjøper anlegget på bilxtra og lakkerer det :) åssen type lakk VARER LENGE mtp varme, støv, vann, salt osv.. ?
Derfor jeg skreiv ikke mye dyrere da :P jeg har god erfaring med anlegg fra pedersen ihvertfall
Kjøper anlegget på bilxtra og lakkerer det :) åssen type lakk VARER LENGE mtp varme, støv, vann, salt osv.. ?
Vanlig varmebestandig lakk er vel ikke noe negativt vel..
Simons anlegg er ikke no problem å kjøre med om du ikke bare driver å småkjører til og fra butikken. Jeg har hatt det på 2 biler. Det ene er 13 år gammelt. Der røyk midtre potta for et par år siden. Det andre har jeg brukt i 4 år. like fint enda. De liker ikke vibrasjon, så det må monteres skikkelig fast i festet ved clutchkåpa.
Er jo ikke store innvesteringa og lakkere, det. Og Du har det lengre og ser mere gjennomført ut.
Ja, skal lakkere det og feste det skikkelig :)
Men hvem lakkmerke er best mener jeg? :P Biltema hot paint? Auto-K Hot paint? Vanlig spray ell sprøyte?
Har et komplett simmons til turbo 240, kjøpt for 7 måneder siden på pedersen, selges 1800 kr + frakt.
Send meg en pm ;)
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.