PDA

Vis full versjon : Noen som er flinke med elektronikk på 740?:) og kan hjelpe meg??



CaRBoNE
08/02/12, 13:23
Plutselig en dag virket ikke kjørelysene fremme på bilen. Det som er inntakt nå er kun Fjernlys og Park\Tåke...

Det som skjer når eg slår på Kjørelysene og skal kun ha de på. Så er det kun park som står på.Akkurat som om lysbryteren står på midtstille..

Men når eg slår på fjernlys på hendelen så kommer fjernlysene på normalt.. Alt fungeren uten nærlys. noen som vet ka dette kan vær?..

Har gått over sikringene ja. og prøvt å byttet ut de 2 fremste metallfargede rele'ene. uten hell!:)

Er det en smarting her inne som har et godt tips??:)

R.G
08/02/12, 13:25
kan være lysbrytern som er defekt, enten hovedlys/parkbrytern eller hendeln for fjernlys.

men kan å være rele, prøvd riktig type rele da? som veksler mellom to kurser? nær/fjern

CaRBoNE
08/02/12, 13:37
Takker for svar:) har skiftet både bryteren og hendelen:). . har du forklaring\bilde på hvordan releet ser ut. :)

R.G
08/02/12, 13:40
åssen modell er bilen din?

R.G
08/02/12, 13:42
lure på om det er rele nr 2 fra venstre på første raden

CaRBoNE
08/02/12, 18:46
1987mod :).. fint om du kunne tatt et bilde av sikringsboksen å ringet inne :) så er eg på den sikre siden . for eg meiner på eg har skiftet rett type :)