PDA

Vis full versjon : Defekt automatgir kasse..



nordan27
03/02/12, 19:24
vet ikke om det er lov å poste en forespørrsel her , men jeg prøver , jeg er på jakt etter defekt/e automatgir kasse til volvo AW55-50SN eller lignende ,har tenkt å prøve å sette meg inn i en slik kasse så jeg kunne ha en liggende i reseve til min v70 2004 modell ,noen som vet om en som bare ligger der bak garasjen eller noe sån??

locked
03/02/12, 22:10
Den tråden høyrer heime under kjøp og salg, men stikkordet er Sverige...

Lord_Hatlem
10/03/12, 19:02
Hei har nettop bygd om min v70 fra automat til man hos Bildesign, dei gir nok heilt sikkert vekk den gamle kassa mi, hørdes i vert fall ikkje ut som dei ville ha den... kassen er kjørbar enno, men har fått dei meste av sjukdommane....

nordan27
10/03/12, 22:05
Har du modell type og prisen?? :-)

Ola Hagen
11/03/12, 19:51
hvor mye tok bildesign for jobben? skaffet de alle delene som behøvdes?

hvilken type satt i bilen din?

Ola Hagen
11/03/12, 19:52
har muligens en 55-50sn kasse som du muligens kan få billig, men jeg må først finne ei anna å putte inn i bruksbilen. Men er faans dyrt med girkasser!

Lord_Hatlem
13/03/12, 21:14
Har du modell type og prisen?? :-)
Vell akkurat kva kassen heiter veit eg ikkje, Men den sto i ein v70 D5 2002 mod, bilen har gått ca 210 000...
fekk fastpris på ombygging på 25 000,- dei skaffer alle deler,
jobben virker til å vere bra, eit par småting som eg skal ta me dei i etterkant, men regner med det skal ordne seg :)
kom meg over fjelle og tilbake til regntunge Vestlande me den i natt :) bilen virker fint einaste eg må sjå litt på er kofø crusekontrollen ikkje virka, (ana meg at det er ein programmfeil)
men vist du bare skulle ha ein kasse for å drive forsking so e da vell bare å ringe dei å høre om kassa mi ligger der enno :)