Vis full versjon : Defekt automatgir kasse..
vet ikke om det er lov å poste en forespørrsel her , men jeg prøver , jeg er på jakt etter defekt/e automatgir kasse til volvo AW55-50SN eller lignende ,har tenkt å prøve å sette meg inn i en slik kasse så jeg kunne ha en liggende i reseve til min v70 2004 modell ,noen som vet om en som bare ligger der bak garasjen eller noe sån??
Den tråden høyrer heime under kjøp og salg, men stikkordet er Sverige...
Lord_Hatlem
10/03/12, 19:02
Hei har nettop bygd om min v70 fra automat til man hos Bildesign, dei gir nok heilt sikkert vekk den gamle kassa mi, hørdes i vert fall ikkje ut som dei ville ha den... kassen er kjørbar enno, men har fått dei meste av sjukdommane....
Har du modell type og prisen?? :-)
hvor mye tok bildesign for jobben? skaffet de alle delene som behøvdes?
hvilken type satt i bilen din?
har muligens en 55-50sn kasse som du muligens kan få billig, men jeg må først finne ei anna å putte inn i bruksbilen. Men er faans dyrt med girkasser!
Lord_Hatlem
13/03/12, 21:14
Har du modell type og prisen?? :-)
Vell akkurat kva kassen heiter veit eg ikkje, Men den sto i ein v70 D5 2002 mod, bilen har gått ca 210 000...
fekk fastpris på ombygging på 25 000,- dei skaffer alle deler,
jobben virker til å vere bra, eit par småting som eg skal ta me dei i etterkant, men regner med det skal ordne seg :)
kom meg over fjelle og tilbake til regntunge Vestlande me den i natt :) bilen virker fint einaste eg må sjå litt på er kofø crusekontrollen ikkje virka, (ana meg at det er ein programmfeil)
men vist du bare skulle ha ein kasse for å drive forsking so e da vell bare å ringe dei å høre om kassa mi ligger der enno :)
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.