PDA

Vis full versjon : 20" felger og senk på -08 v50



capreo83
03/02/12, 14:46
Hei

Funderer på å montere 20" felg og senkesett på min -08 v50. Har sett noen bilder av dette og må si det frister. Vet det ikke akkurat hjelper på kjørekomforten, men det får så være! Noen som har erfaring med dette? Har lett litt men finner få tråder med erfaringer med denne dimmen. Hvilket senkesett anbefales? Regner med justerbart kan være fint? Øvrige dim på felg og dekk? Vil ha dyyyp kant på felgene, og de skal gå så langt ut mot skjermen som mulig, uten at det tar borti. Er dette mulig uten modifiseringer ut over senk?

gull pilen
07/02/12, 22:01
alt er mulig, er tross alt bare et spørsmål om penger... har dog ikke sett felger med stor kant som passer på disse bilene...
på qwt.no finner du justerbart senkesett til 4500kr med 2 års garanti og tuv godkjenning.. hvis du har nivå regulering på bilen passer sikkert ikke dette...

capreo83
08/02/12, 08:17
Ok. Med passer mener du da estetisk eller rent fysisk? Har sett et par bilder der det i hvertfall er en 5-7cm kant. Det er kanskje ikke veldig dypt, men jeg synes det kler bilen godt:)

gull pilen
08/02/12, 19:06
passer vel fysisk ikke pga dårlig plass framme hvertfall.. er ikke plass til mer enn 8-8,5 toms felg uten modifisering, og inpresset (ET) disse bilene krever gjør at kantfelger er vanskelig å finne...

Kjexx
31/03/12, 01:11
Vanskelig å finne er det vel ikke. Du trenger felger med konkav innpress, kan ha så fet kant du vil med konkave felger. Felgens ytterbane og nav vil fortsatt være slik som det skal være, bare at eikene i felgen er festet lenger bak på ytterbanen.. Husker ikke om det er tsw eller asa som har, men det finnes andre leverandører og. Skal du ha stance look ville jeg solgt volvoen og kjøpt bmw. Bmw e30 med maks senk og bbs rs. <3

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

gull pilen
31/03/12, 23:22
Vanskelig å finne er det vel ikke. Du trenger felger med konkav innpress, kan ha så fet kant du vil med konkave felger. Felgens ytterbane og nav vil fortsatt være slik som det skal være, bare at eikene i felgen er festet lenger bak på ytterbanen.. Husker ikke om det er tsw eller asa som har, men det finnes andre leverandører og. Skal du ha stance look ville jeg solgt volvoen og kjøpt bmw. Bmw e30 med maks senk og bbs rs. <3

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

problemet er fremdeles at det finnes ikke felger som passer på bilen med STOR kant slik han spurte etter, men ja finnes med 2-3cm kant men det mener jeg ikke er stort sammenlignet med hvilke felger som kan leveres til andre biler...