PDA

Vis full versjon : Plugger under førersetene på 242 1978



Lars Verde
02/02/12, 15:21
Overskriften sier vel sitt, Jeg har funnet to plugger under førersete som ser ut som skal være til noe sete varmere eller noe, men jeg skjønner ikke hvordan det skal fungere eller hvor knappen til de er. Pluggene er ikke koblet sammen, har ikke tørt å gjøre det ennå, med tanke på at noe skal svi seg :P

Er det noen som har kjennskap eller vet hva de er til eller hvordan de fungerer? :)

Takk for hjelpen :)

Larsgunnar
08/02/12, 02:26
Har du bilde av disse pluggene? I min 240 hang det en plugg løs under setet, så jeg lettet på gulvtrekket og fant en plugg til som var til varmesete. :)

Ola Moen
08/02/12, 05:57
Noen sitter det to plugger på. den ene er til setevarme, det andre utløser "Beltepåminner" "Seat belt reminder" Så fort en stakkar setter seg i sete, så begynner den jævla klikkinga og blinkinga i beltelampa. helt til belte er tatt på. Men det er som oftest bare på passasjersete. Den du har funnet er nok til setevarmen. Om den virker, er en langt annen sak. Det tviler jeg egentlig på :) Av alle de 240 bilene jeg har hatt tak i de siste 15-16 årene (sikkert 35 stk+) så er det én bil setevarmen har virket i. Om det sier deg noe. La den pluggen være. Den kan nok ha blitt tatt ut pga kortslutning. :)

runejakobsen
08/02/12, 07:11
sete varmere ryker som regel da folk skal ha tak i noe inni bilen og legger kneet på sete puta da det gjør at alt ryker under dær -.-

Lars Verde
12/02/12, 16:38
hehe okei :P, noen som vet hvor brytereren sitter isåfall? :) Kan godt legge ut bilde hvis noen er interisert, er en 242 fra 1978