Vis full versjon : Bytte til dørtrekk fra x70 i 850
Kan man bruke dørtrekk fra x70 i en 850? Disse har jo et mye mer moderne utsened enn de i 850'en. Hvordan vil de passe i forhold til dashbordet? Passer f.eks. dashbordet mellom bilene?
skal igrunn funke det;-) men er litt som må gjerst ellers:P for visst du skal ha bare dørtrekka fra en x70 så er det noen fester som er ulike, så vindusheisen må sjiftest, så er det wier du drar i når du åper døra isteden for stag, pluss du må dytte el nett i døra og inn i bilen visst du vil ha panelet til elvindu i bruk i døra og ikke i midten som 850:p er hverfall det eg har sett:P så det enkleste er og få en dør fra en x70 og bare montere på:P
hvordan vil ledningene fra x70-dør passe på 850? Hvordan vil ting ellers passe? kan jeg f.eks. ta hele dasjbordet fra x70 å sette inn i 850, med tanke på ledninger å plugger som ligger i 850'en allerede?
ledningene i døra vil passe bra trur eg, men dash å alt passer over ens over til 850, og ledningene og slikt er det plug and play så lenge 850en din er 96 mod altså har obd2
Det vil ikke bli noe feil med med airbager og slikt om dashbord byttes? Jeg vet at det går en grense i ca. 98 (?) på frontsetene ivertfall.
trur det skal gå greit;-) mener det blei noe forskjell i 99 på det?? men som sakt er litt jobb og bygge om men vil anbefale og bytte helle dash og alt når du først setter igang da alt er enklere;-)
Planen er å skaffe en hel bil ja, så da blir alt skiftet.
hvordan vil det bli med bryterne til vindusheisene? på 850 er de jo mellom setene, mens på x70 er de på døren? Antar det ikke ligger ledninger til dette i 850'en? Hvordan vil det bli om hele døren skiftes?
som du har nevnt tidligere så vile du skifte helle dash og alt, så da vil alt ordne seg sjøl for og si det slik;-) du sjifter alt av kabler og slikt med dashen så da liger det kabler og slikt som skal koblest til døren for og få bryterene i døra og ikke i midtkonsollen;-)
OK, men da er det jo ikke noe problem!
JP_Ra©ingTeam
04/03/12, 21:37
har 4 dører + dashbord , som kan selges billig, vist behovet skulle være der :)
bare mas på meg :P
Er det en stor plugg på det elektriske til dashbordet? Slik at det er bare å trekke den ut, også sette inn den fra x70-dashbordet? Hvordan blir det med tenningslås?
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.