PDA

Vis full versjon : Låsproblem 2000 V70



gaupe
05/04/10, 16:03
Har eit merkeleg låsproblem på 2000 Ren, og eg mistenker at eg må til å bytte låsmodulen i døra.

Problemet:
Ved å låse opp bilen med fjernkontrollen, får ein ikkje opne førardøra med dørhandtaket. Ein må bruke nøkkelen også.

Når låsa går i BLL (Blokkert Lås Leie), så får ein ikkje bruke nøkkelen til å låse opp bilen, noko som er dumt, når det er berre ein dørlås og ingen straum på bilen. Bilen blir ikkje råd å ta seg inn i.

Er dette eit problem som andre har opplevd? Fann to referansar til dette på andre forum, men inga løysing.

Ser at det skal vere råd å drage ut litt diagnose frå alarmmodulen, men har ikkje multimeter/oscilloskop akkurat her no, så får ikkje gjort stort med det :(

ola normann
05/04/10, 16:28
Hadde lignende problem på min v70, låste ikke opp førerdøren med fjærnkontroll eller knapper inne i bilen, med derimot nøkkel fungerte alltid.
Problemet var knekt plast i dørlåsen, fikk delvis fikset det ved hjelp av denne guiden (se link). Problemet er at splinten som jeg smeltet inn i plasten ikke fikk helt riktig passform slik at den låser seg ikke alltid opp.
Brukte ca en dag på dette og det kan være greit å ha to par hender til rådiget, trangt og knotete når låsekassen skal i sammen igjen.

http://volvospeed.com/Repair/v70latch1.php

gaupe
05/04/10, 17:07
Tusen takk for tipset, veldig god beskrivelse det der. Mistenker dette for å vere ein gjengangar på desse bilane.

Men kan dette forklare korfor ikkje dørlåsen virka når batteriet var flatt?

gaupe
05/04/10, 19:52
Ser at heile låskassa har ein grei pris frå statane, $119, så trur det blir ny i staden for å prøve seg på reparasjon.

ola normann
05/04/10, 22:09
Hvorfor dørlåsen ikke virker når batteriet er flatt vet jeg ikke. Kommen låseknappen opp når du låser opp bilen med knappene inne?

Edit:

Jeg fikk låst opp bilen med nøkkel etter den hadde gått i bbl, men da ble den nok låst med nøkkel også. Fikset dørlåsen før alarmen ble montert (ikke orginal alarm men defa hvis det skal ha noe å si). Forøvrig er min en 98 kan være forskjell der også?

locked
06/04/10, 21:00
Ser at heile låskassa har ein grei pris frå statane, $119, så trur det blir ny i staden for å prøve seg på reparasjon.
Trur eg ville gått for nytt var eg deg. Er jo berre noke jævla plastmøkk heile låsen omtrent så ikkje godt å gjere en fullgod reparasjon.

gaupe
06/04/10, 21:30
Trur eg ville gått for nytt var eg deg. Er jo berre noke jævla plastmøkk heile låsen omtrent så ikkje godt å gjere en fullgod reparasjon.

Ja, kjem til å bestille nytt, var ikkje så vanvittig dyr i Norge heller.

locked
06/04/10, 21:33
Ja, kjem til å bestille nytt, var ikkje så vanvittig dyr i Norge heller.
Nei, låsekassene til X70 serien er for slitedele og regne. Går med en del av dei.

gaupe
06/04/10, 21:36
Nei, låsekassene til X70 serien er for slitedele og regne. Går med en del av dei.

Dei har fått ganske mange nye delenummer opp gjennom åra, og ser det er forskjellig farge på den pinnen som har gått av på vår bil, så reknar med at det er ein kjent feil.

ola normann
06/04/10, 22:20
Ja, kjem til å bestille nytt, var ikkje så vanvittig dyr i Norge heller.

Hva var prisen hos volvo?

Per Turbo
06/04/10, 23:09
Ca 1500