PDA

Vis full versjon : Lyktekabler til s60, fra halogen til xenon.



Dalaræcing
30/01/12, 21:23
Jeg har prøvd å søke rundt om, men finner ingenting. Hva må gjøres for å få facelift org xenonlykter til å fungere på en bil 2002 mod s60 med halogen org?

Har hørt att det finnes noen kabler og div, men finner ingen ting.

kom med hjelp:)

svima
31/01/12, 07:57
Tror ikke det fins noen nye kabler å få kjøpt, men at du må bygge om den du har.
Mener å huske at det er noen av stikkerene som må flyttes om.

fredrik-k
31/01/12, 17:37
Tror de orginale som følger lyktene fra feks. 2005 skal passe rett på. eneste jeg mener å ha hørt er at høydejusteringen til lyktene blir fungerende omvendt. men er ikke helt sikker. men lurer på om ikke aarnes har gjort dette. :)

Vatnehol
31/01/12, 17:49
mener jeg leste på jagrullar.se at man før kjøpe kabler til lyktene hos volvo som følger årene, og så overnevnte problem med de.

aarnes
05/02/12, 12:10
aarnes har oppgradert fra halogen 00-04 til halogen 05->
måtte klippe å herje med ledningsmatta på de nye lampene. møkkajobb egentlig.

når det gjelder å konvertere til xenon facelift er det vel samme prinsippet med ledninger.
sjekk med vparts.se - de selger ferdige løsninger, så tror de skal kunne hjelpe deg godt på vei.

ellers finnes det originale kabler dersom du vil gå fra halogen til xenon 01-04 (ikke facelift)
da er alt plug'n'play

merk at de kablene koster ca 800kr/Stk på volvo, men er som oftest inkludert på lampene, da dette er det originale ledningsnettet til lampa...

HansM
05/02/12, 19:34
aarnes har oppgradert fra halogen 00-04 til halogen 05->
måtte klippe å herje med ledningsmatta på de nye lampene. møkkajobb egentlig.



Bytta ut xenon-lampene? evt. hvordan er lysbilde i forskjell mellom 01-04 og 05->?

aarnes
07/02/12, 10:31
Bytta ut xenon-lampene? evt. hvordan er lysbilde i forskjell mellom 01-04 og 05->?

Nei, jeg gjorde det på den første S60'en min.