Vis full versjon : Lyktekabler til s60, fra halogen til xenon.
Dalaræcing
30/01/12, 21:23
Jeg har prøvd å søke rundt om, men finner ingenting. Hva må gjøres for å få facelift org xenonlykter til å fungere på en bil 2002 mod s60 med halogen org?
Har hørt att det finnes noen kabler og div, men finner ingen ting.
kom med hjelp:)
Tror ikke det fins noen nye kabler å få kjøpt, men at du må bygge om den du har.
Mener å huske at det er noen av stikkerene som må flyttes om.
Tror de orginale som følger lyktene fra feks. 2005 skal passe rett på. eneste jeg mener å ha hørt er at høydejusteringen til lyktene blir fungerende omvendt. men er ikke helt sikker. men lurer på om ikke aarnes har gjort dette. :)
mener jeg leste på jagrullar.se at man før kjøpe kabler til lyktene hos volvo som følger årene, og så overnevnte problem med de.
aarnes har oppgradert fra halogen 00-04 til halogen 05->
måtte klippe å herje med ledningsmatta på de nye lampene. møkkajobb egentlig.
når det gjelder å konvertere til xenon facelift er det vel samme prinsippet med ledninger.
sjekk med vparts.se - de selger ferdige løsninger, så tror de skal kunne hjelpe deg godt på vei.
ellers finnes det originale kabler dersom du vil gå fra halogen til xenon 01-04 (ikke facelift)
da er alt plug'n'play
merk at de kablene koster ca 800kr/Stk på volvo, men er som oftest inkludert på lampene, da dette er det originale ledningsnettet til lampa...
aarnes har oppgradert fra halogen 00-04 til halogen 05->
måtte klippe å herje med ledningsmatta på de nye lampene. møkkajobb egentlig.
Bytta ut xenon-lampene? evt. hvordan er lysbilde i forskjell mellom 01-04 og 05->?
Bytta ut xenon-lampene? evt. hvordan er lysbilde i forskjell mellom 01-04 og 05->?
Nei, jeg gjorde det på den første S60'en min.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.