PDA

Vis full versjon : V70n 2.4t '01 startkabler.



volavo
30/01/12, 21:23
Konebilen som ikkje er ein vinterbil, Mercedes C180t '97, har ein tendens til å tappe batteriet kvar forbanna vinter. Og vanen tru, i dag var det tomt igjen, så eg skulle starte den med startkabler frå min relativt nyerverva, erfarne vinterbil, V70'n.

Eplekjekt spretter eg opp bakluka, tek ut plastbadekaret over batteriet... og blir møtt av det best innpakka batteriet eg har sett, eit plastlokk som blir heldt fast av ein diger fastskrudd jernbøyle. Svært lite brukarvenleg. Den svenskspråklege instruksjonsboka inneheld lite om "startkablar" også så da blir det naturlege spørsmålet: Korleis i svarte får ein kobla seg på V(interdyret)70 og gitt starthjelp til den late tysker'n?

Med beste helsing og ønske om å bli heldt i handa litt :)

GLTOslo
30/01/12, 21:42
Det er ein godt synleg +pole til dette formålet i motorrommet. Rødt plastlokk/deksel over. Deretter minus til jord.

HansM
30/01/12, 21:43
I motorrommet ;) på venstre side er et svart plastlokk med + på. også minusen er i løfteøyet til motor på høyre side. Se i boka på side 98(Side 101 i fila) eller i PDF-fila her --> http://esd.volvocars.com/site/owners-information/MY04/V70/V70_XC70_owners_manual_MY04_EN_tp6726.pdf

Bruk startkabler med elektronikk-beskytter.

eab
31/01/12, 21:43
Jeg bruker å sette - på den jordskinna som står på framskjermen rett ved + polen.