Devil3344
29/01/12, 20:25
Jeg gir snart opp den jæ**a Volvo'n..etter ejg bytta motor har jeg konstant feilmld på tempsensoren(Engien coolant temp, ECT), i autodata står det at problemet kan komme av brudd på ledninger eller gåen sensor, jeg har prøvd å bytte sensor, uten hell, den jeg satte i veit jeg fungerte..men jeg finner ikke noe brudd, er det noen måte jeg kan måle meg frem til det? har bare sjekka for skader etc, som kunne ha kommet når jeg bytta motor, men som sagt jeg finner ikke noe..jeg begynner å bli skikkelig lei, for den er mildt sagt vansklig å starte..noen som har vært borti det? motorn jeg satte i var en 96 mod fb motor, men jeg har flytta over alle sensorer og innsug fra den gamle 91 fb'en som sto i.
sitter å kikker litt på koblingskjema..også ser jeg at ledningene fra ETC går til tenningsboksen og hjernen..jeg har prøvd å bytte hovedhjernen, men da gikk den til den blei varm, også stoppa den..så bytta tilbake.. men kan det være at jeg ikke har fått satt kontakten skikkelig på plass, eller har " bomma" på ett par poler, så den ikke får kontakt der?
sitter å kikker litt på koblingskjema..også ser jeg at ledningene fra ETC går til tenningsboksen og hjernen..jeg har prøvd å bytte hovedhjernen, men da gikk den til den blei varm, også stoppa den..så bytta tilbake.. men kan det være at jeg ikke har fått satt kontakten skikkelig på plass, eller har " bomma" på ett par poler, så den ikke får kontakt der?