Vis full versjon : Noen som har direkte erfaring med radiator fra Biltema?
Kan se ut som at idet jeg fikk byttet termostathus, og trykk igjen kan bygges opp i kjølesystemet, så har det kommet en liten lekkasje på radiatoren, akkurat i kanten ut mot plastramma. Noen som har direkte erfaring med Biltema-raddis?
Er jo halv pris av mekonomen, tør ikke tenke på hva Volvo skal ha for den.
De til 2/7/9 serie funker ok ihvertfall.
Velkommen i klubben - min begynte å lekke etter å ha skylt gjennom kjølesystemet. Lekker tilsynelatende midt på under, nok til at ekspansjonstanken har tømt seg i løpet av det siste døgnet. Min har nye typen tilkoblinger til automatrørene, så Biltema passer ikke. Etter å ha lett er Mekonomen i Sverige eller Hellanor det rimeligste jeg har klart å finne til ca. 2000,-..
Jeg kjører manuell, så jeg har ikke det problemey;-)
brukte Telemark Radiatorservice jeg:) de ligger ca midt mellom Biltema og mekonomen i pris:)
850GLTsilver
22/01/12, 21:18
Kan se ut som at idet jeg fikk byttet termostathus, og trykk igjen kan bygges opp i kjølesystemet, så har det kommet en liten lekkasje på radiatoren, akkurat i kanten ut mot plastramma. Noen som har direkte erfaring med Biltema-raddis?
Er jo halv pris av mekonomen, tør ikke tenke på hva Volvo skal ha for den.
Kjøp heller NISSENS nede i gladengveien.
850GLTsilver
23/01/12, 22:23
Pris?
Mener jeg betalte akkurat på rette siden av 2000,-
Kjøpte ny hos Biltema til min V70 98 mod. passa helt perfekt, mener den er lik til 850
degocostly
25/01/12, 09:06
Jeg kjøpte NISSENS til min v70 for litt over 2000kr. Til min finnes det 4 typer, så vær ops på at du får den du skal ha
Jeg bestilte til min i dag hos Meca, ble rett under 2000,-. Det er flere typer ja, sjekk med Volvo-delekatalogen hva som passer, de onlinekatalogene er ikke pålitelige.
Kjøpte ny hos Biltema til min V70 98 mod. passa helt perfekt, mener den er lik til 850
Om den ikke passer 100%, er ikke det noe problem, skal alltids få den til å sitte... Mer kritisk er det at den er tett. God erfaring med den?
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.