PDA

Vis full versjon : hvordan kan jeg få en PDF-TEKST over til WORD-TEKST/DOKUMENT.



lyngen
20/01/12, 23:37
Har en lang tekst på 120 sider, der hvor alt er kopiert inn via skanner. Det er en tekst som er på engelsk, hadde jeg fått den inn på word-dokument, så har jeg blitt veldig glad :D teknisk engelsk er ikke min sterke side, så google transelate er min hjelp. men er så alt får mye å oversette denne opgaven.... skole er noe dritt :/
'
håper noen vet dette :D

HarryVolvo
20/01/12, 23:47
http://lmgtfy.com/?q=Pdf+to+word+converter+online

Christian
21/01/12, 00:33
Hvis det er skannet inn er det et bilde og ikke en tekst. Da blir det vanskeligere.

volvoRsport
21/01/12, 13:05
teknisk engelsk er ikke min sterke side

Da slår du opp de ordene du ikke forstår? Eller er det engelsk generellt som ikke er din sterke side?

gaupe
21/01/12, 13:18
Du kjem til å lure deg sjølv, om du stolar på Google Translate til tekniske tekster.

THolandsli
21/01/12, 14:58
Google translate er ikke helt å stole på til andre tekster heller. :) Har blitt litt bedre nå enn før, men fortsatt et stykke å gå til at man kan stole på det.

Clue er et fint ordbokprogram. Du må riktignok slå opp ett og ett ord, men det som er så smart er at man får flere forslag i motsetning til Google translate.

lyngen
21/01/12, 21:19
ser at ADOBE har sånn pdf til word overførings program til 190kr..
noen som vet om dette fungerer da?
er jo 120 sider, det er alt får my å oversette til norsk. blir aldrig ferdig med det... så jeg trenger HJELP :D

Mr. Crepsley
21/01/12, 21:25
Om det er scanna inn og er et bilde går det ikke uansett.

THolandsli
21/01/12, 21:29
Kan gå med OCR, men kommer litt an på kvaliteten på teksten du har.