PDA

Vis full versjon : VCCN tur til Volvo museet 2012, Ny oppdatering 20.05.2012



Sider : 1 [2]

Per Turbo
23/02/12, 21:32
Veldig rart egentlig, når jeg stod for turen i 2010 så fikk jeg svar på dagen senest!

Hmm..

SkjenneM
23/02/12, 22:10
den turen her vil jeg få med meg :D får se om jeg får perm fra forsen, og ferdig med motorbytte :)

Marius Skau
23/02/12, 23:54
Har tadd fri ivertfall :) Bare og få tak i en respektabel bil i tillegg ^^

Tarell
24/02/12, 05:28
Veldig rart egentlig, når jeg stod for turen i 2010 så fikk jeg svar på dagen senest!

Hmm..

De har vært flinke og svart meg samme dag eller dagen etter så langt.
Men nå har det blitt helt stille fra dem.

But not to worry, Jeg skal reparere ;)

Hassel
24/02/12, 12:46
Er jo ikke så stort problem om dem ikke har svart helt enda.. Er jo fire måneder til turen :P

divad
24/02/12, 13:50
Er jo ikke så stort problem om dem ikke har svart helt enda.. Er jo fire måneder til turen :P

Nei, helt sant :) Det viktigste er jo dato og tid!

mik4oj
25/02/12, 16:43
Har tadd fri ivertfall :) Bare og få tak i en respektabel bil i tillegg ^^

Er det mange fra Bodø som skal?

Daniel V
25/02/12, 20:56
Hmm.. Hvordan kan folk klage på en tur til Gøteborg og Rudskogen på en helg? Det er jo lagt opp sånn for at de som bor langt unna skal få muligheten til å delta på alt, uten å måtte betale i dyre dommer ved å måtte dra to ganger.

Men jeg skjønner virkelig ikke hvordan man kan si at det er for hardcore å være i Göteborg til lørdag og Rudskogen på søndag. Hvis man overnatter til lørdag og drar mot Rudskogen på dagen bruker man jo ca 2,5-3 timer på å komme seg dit. Hvordan kan det bli for tett?

Hvis man ikke klarer å flytte seg 3 timer i løpet av en dag, har man ikke noe på denne turen å gjøre. Tarell bruker masse tid på å arrangere dette for klubben, sånn at vi i styret skal få litt fri. Det er helt supert, og han fortjener masse skryt for innsatsen.

Når folk plutselig skal begynne å stille spørsmålstegn ved dato etter den er satt, så gjør vi det bare så enkelt: Passer ikke datoen, så får man bli hjemme.:) Nå som dato er satt er det slik det blir. :)

Jeg oppfordrer alle til å være positive til denne turen! Vi skal jo ha det helt knall som den klubben vi er! Grunnen til at vi drar er jo for å styrke miljøet og samholdet i klubben vår!

larsverm
25/02/12, 21:33
En ting er i hvert fall klart i slike sammenhenger - en/noen må ta styringen og noen avgjørelser. Og da vil det passe for mange, men aldri for alle... Uansett stå på. :) Greit å få tidspunkt på plass tidlig, men ellers ingen grunn til panikk så mange måneder på forhånd, skulle jeg mene.

Zeeker
26/02/12, 01:24
Hmm.. Hvordan kan folk klage på en tur til Gøteborg og Rudskogen på en helg? Det er jo lagt opp sånn for at de som bor langt unna skal få muligheten til å delta på alt, uten å måtte betale i dyre dommer ved å måtte dra to ganger.

Men jeg skjønner virkelig ikke hvordan man kan si at det er for hardcore å være i Göteborg til lørdag og Rudskogen på søndag. Hvis man overnatter til lørdag og drar mot Rudskogen på dagen bruker man jo ca 2,5-3 timer på å komme seg dit. Hvordan kan det bli for tett?

Hvis man ikke klarer å flytte seg 3 timer i løpet av en dag, har man ikke noe på denne turen å gjøre. Tarell bruker masse tid på å arrangere dette for klubben, sånn at vi i styret skal få litt fri. Det er helt supert, og han fortjener masse skryt for innsatsen.

Når folk plutselig skal begynne å stille spørsmålstegn ved dato etter den er satt, så gjør vi det bare så enkelt: Passer ikke datoen, så får man bli hjemme.:) Nå som dato er satt er det slik det blir. :)

Jeg oppfordrer alle til å være positive til denne turen! Vi skal jo ha det helt knall som den klubben vi er! Grunnen til at vi drar er jo for å styrke miljøet og samholdet i klubben vår!


At folk ikke kan få lov til å stille spørsmålstegn ved turen er jo dumt. Da er det plutselig 1 som bestemmer alt og det er vel ikke det vi vil? Alle vil vel ha en bra tur?
Regelrett klaging og surving over hvor dårlig ting er/kan bli er noe helt annet og er ikke noe særlig.

Over til dette med klaging vedrørende turen fredag/lørdag.
Jeg har flere biler jeg bruker til forskjellige formål.
Den bilen jeg evt skal bruke til Sverige er ikke den bilen jeg vil teste og bruke på bane.
Det jeg fikk med meg av "klaging" var at datoen var satt til lørdag 21. Dette syns folk ble for "nærme" søndagen og folk vurderte å droppe hele turen til fordel for kjøring på bane søndag. Men dette er nå min oppfatning og saken.
Hadde det blitt sånn hadde jeg også droppet turen :/
Nå som turen er satt til fredag har folk (inkludert meg) tid til å ordne med bilene sine på lørdag og være fit for fight på søndag :D
Jeg vil tro stort sett alle er fornøyd nå.

Eller prater vi om forskjellige ting?

gaupe
26/02/12, 10:16
Det er ikkje ein mann som bestemmer alt, Tarell har diskutert dette med styret, og han har bode seg til å ta seg av det praktiske, og det syns vi er kjempebra.

Datoen vart flytta for å gjere plass til både dei som skal skrue bil, og arrangere treffet på Rudskogen.

Når det gjeld datoar, er dette ein kabal, og dette er kva vi byr på.

Vi har tidlegare spurt om det er veldig gode argument for å flytte dato, men eg.ser ikkje at det har kome inn.

Når det gjeld å arrangere noko, så er det alltid greitt at nokon tek føringa, diskusjonar inn i evigheita går ikkje. Sjå berre enkelte treff som har vore forsøkt organisert, det endar berre i usikkerheit.

Tarell
26/02/12, 11:00
Setter pris på alle tilbakemeldinger, positive som negative. Dog de positive varmer bedre ;)
Jeg skjønner de som får problemer med tid, men jeg er av den oppfattningen at alle problemer har en løsning, men må bare finne den.

Min største oppgave i dette er å organisere turen så godt som det lar seg gjøre, og skape en hyggelig og god atmosfære blandt deltagerene.
Det er akkurat derfor jeg ville prøve å holde oss samlet litt utover kvelden også.

Jeg mener iallefall at man skal alltid prøve å være positiv og løsnings orgientert, ikke fokusere på vanskene, men på løsningen ;)

personlig tror jeg dette blir en god tur, dog jeg er ganske partisk da ;P
Hehe!!

Zeeker
26/02/12, 11:22
Det er ikkje ein mann som bestemmer alt, Tarell har diskutert dette med styret, og han har bode seg til å ta seg av det praktiske, og det syns vi er kjempebra.

Datoen vart flytta for å gjere plass til både dei som skal skrue bil, og arrangere treffet på Rudskogen.

Når det gjeld datoar, er dette ein kabal, og dette er kva vi byr på.

Vi har tidlegare spurt om det er veldig gode argument for å flytte dato, men eg.ser ikkje at det har kome inn.

Når det gjeld å arrangere noko, så er det alltid greitt at nokon tek føringa, diskusjonar inn i evigheita går ikkje. Sjå berre enkelte treff som har vore forsøkt organisert, det endar berre i usikkerheit.

Vi er jo enige men på forskjellige måter :D hehe.
Jeg har trua på at dette blir bra.

Daniel V
26/02/12, 12:28
Eller prater vi om forskjellige ting?

Ja :p Jeg snakket om de som ville at turen skulle flyttes til torsdagen :)

R-israelsen
26/02/12, 12:39
Gleder meg til denne turen :) Har endelig bil jeg kan bruke nedover på turen :D

Tarell
26/02/12, 13:12
Gir en liten påminning om at de som vil være med på turen MÅ sende meg en PM med info.
Se første post.

Daniel V
26/02/12, 13:51
Gleder meg til denne turen :) Har endelig bil jeg kan bruke nedover på turen :D

Du er jo født i 95 da ;)

R-israelsen
26/02/12, 14:07
Yes ;) Kan fortsatt reise ned med egen bil pluss en myndig :D

Daniel V
26/02/12, 14:14
Yes ;) Kan fortsatt reise ned med egen bil pluss en myndig :D

Japp! :D Blir gøy å se hvordan bilen ser ut! :D

Zeeker
26/02/12, 15:26
Ja :p Jeg snakket om de som ville at turen skulle flyttes til torsdagen :)

Da er jo saken kjempebiff :D

Jeg venter fortsatt på svar fra sjefen min om jeg får fri eller ikke :/

Tarell
26/02/12, 15:34
Da er jo saken kjempebiff :D

Jeg venter fortsatt på svar fra sjefen min om jeg får fri eller ikke :/

Bare å si at du SKAL ha fri ;)
hehe!!!!

Steen
27/02/12, 18:55
Var nede og kikke på utsiden av museumet på lørdag, så må di at jeg gleder meg! :D

larsverm
27/02/12, 23:19
Ikke at det er så viktig med "snøen som falt i fjor", men angående at datoen skal ha vært flyttet på: Var det slik at det først var antydet at "selve dagen" med organisert arrangement kunne bli lørdag med avreise fredag (kveld)? Nå fastslår vi at fredag er "dagen".

Tarell
28/02/12, 05:19
Ikke at det er så viktig med "snøen som falt i fjor", men angående at datoen skal ha vært flyttet på: Var det slik at det først var antydet at "selve dagen" med organisert arrangement kunne bli lørdag med avreise fredag (kveld)? Nå fastslår vi at fredag er "dagen".

Jepp.
Som det står i første post, avtalen med museet er fredagen ;)

kristoffeer
28/02/12, 19:55
Æ e med!
Har plass til 1-2 stykker, kjøre fra Trondheim :)

kristoffeer
28/02/12, 19:58
Er det mange fra Bodø som skal?

e fra Bodø, men flytte te Trondheim i mars, så legger meg gjerne etter dåkk nord'an ifra ;)

Marius Skau
28/02/12, 21:48
Er det mange fra Bodø som skal?

Slik det ser ut nu og jeg veit er det jeg og kjærringa. Kjører Torsdagen mest sannsynlig før og slippe stresset.

larsverm
29/02/12, 00:00
Selv holder jeg til sørpå om sommeren - turen gjennom Nord-Norge (evt Sverige) tar jeg noen uker tidligere. :p

kristoffeer
29/02/12, 00:35
ja okei, ja tenkte det samme, evnt onsdag fra Trondheim for så å ligge ei natt i Oslo åsså finne di andre volvo gutta å kjøre convoi ?!

Tarell
29/02/12, 05:24
Planen er at folk fra nord, sør, vest og øst lager klart turen fra sin side ;)

Hassel
29/02/12, 07:31
Sånn ca når er det vi kjører fra oslo ( annet møte sted ) på fredag morgen? Bar ren nysgjerrighet ;)

Per Turbo
29/02/12, 08:02
Sist møttes vi ca 06 på Tusenfryd.. vi skulle være der nede 0930 :)

Tarell
29/02/12, 16:58
Sist møttes vi ca 06 på Tusenfryd.. vi skulle være der nede 0930 :)

Høres ut som en god avtale, og kan gjøres på samme måten denne gangen også.

larsverm
29/02/12, 19:52
Den "arbeidsdagen" der kommer for mange til å starte allerede midt på natta, med andre ord. :p

Dieselsmoke
01/03/12, 09:49
Sist møttes vi ca 06 på Tusenfryd.. vi skulle være der nede 0930 :)

Støtter den. Da kommer vi fram i vettug tid :) Fint å fastsette ett tidspunkt som alle kan forholde seg til :)

Tarell
01/03/12, 18:12
Ja, men da sier vi det slik ;)
Så får folk fra Norges "ytre" grener avtale seg imellom ang. konvoi til Tusenfryd.

larsverm
01/03/12, 18:34
Og da er vi på plass i rimelig god tid til det som skal foregå i Göteborg?

Tarell
02/03/12, 06:07
Yes ;)

Hassel
02/03/12, 18:11
Fått vite noe mer? :)

Tarell
03/03/12, 08:22
At de beklaget så meget sen tilbakemelding, og at de skulle komme tilbake til meg mandag eller tirsdag.
Fikk mailen fredag kveld, mens jeg enda var på jobb.
Så får vi krysse fingrene for at de faktisk tar kontakt igjen ;)

Steen
08/03/12, 15:53
Får du noe mere info ut av svenskene ? :)

Tarell
08/03/12, 20:21
Ikke noe svar enda, så skal ringe dem imorgen og hale ut info ;)
Så blir en oppdatering da.

Tarell
09/03/12, 11:29
Viser seg at det har vært litt krøll med komunikasjon hos Volvo museet og visitor center, så vi har blitt "mistet".
Men har nå snakket med et par folk, og det skal visst ordne seg nå ;)
Skal få svar løpet av dagen.

oppeez
09/03/12, 14:21
Får tro du virkelig får det nå da. :)

Tarell
09/03/12, 16:56
Da fikk jeg svar, hvor de beklaget masse for at jeg ikke har fått svar.
Nå er dagsplanen lagt opp, og de skal komme med en pris rett over helgen, da de må planlegge litt rundt oss den dagen.

Men det er en ting som er litt trist.
Det blir ikke omvisning med blåtoget på fabrikken, da fabrikken er stengt i sommer perioden pga. ferie og maskiner skal endres på for nye modeller.

Oppdateringer kommer fortløpende.

Svirre
09/03/12, 19:40
Da fikk jeg svar, hvor de beklaget masse for at jeg ikke har fått svar.
Nå er dagsplanen lagt opp, og de skal komme med en pris rett over helgen, da de må planlegge litt rundt oss den dagen.

Men det er en ting som er litt trist.
Det blir ikke omvisning med blåtoget på fabrikken, da fabrikken er stengt i sommer perioden pga. ferie og maskiner skal endres på for nye modeller.

Oppdateringer kommer fortløpende.

Det var kjedelig :( Får heller nyte ekstra tid på testkjøringsbanen og på museet da :)

THolandsli
09/03/12, 20:09
Blir det omvisning på monteringslinja da? Det som vi ikke fikk siste pga hemmeligheter rundt V60 som ikke var lansert.

Agrostar
09/03/12, 20:12
Blir vel ikkje det om blåtoget ikkje går.

Tarell
09/03/12, 20:13
Alt er stengt og skal endres pga nye modeller, så får ingenting på selv fabrikken.
Men er i "forhandlinger" ang. hva mere vi kan få ut av dagen ;)

Svirre
09/03/12, 20:14
Alt er stengt og skal endres pga nye modeller, så får ingenting på selv fabrikken.
Men er i "forhandlinger" ang. hva mere vi kan få ut av dagen ;)

Vi skal vel på Demo Centre?! :D

Tarell
09/03/12, 22:04
Vi skal vel på Demo Centre?! :D

Testkjøringen på banen ja ;)

Svirre
10/03/12, 11:52
Testkjøringen på banen ja ;)

Konge! Kanskje en mulighet for å kunne være der litt lenger? Sist vi var der så følte jeg det at vi "stressa" oss igjennom prøvekjøringa av bilene. Siden vi nå kanskje blir litt fler på turen, hvis ikke like mange da. Så kan vi kanskje få fylt ut tida litt der ;) 30min hjelper mye, men det koster vel litt å være der.

Tarell
11/03/12, 08:42
Ingenting er gratis ;)
Kommer med priser og tidsforløp løpet av uken ;)

Fjellheim
15/03/12, 11:55
Hvordan går det hørt noe mere?
Tipper du blir litt "lei" av maset vårres. Men du må bare akseptere det, vi er gira!!!! :D

Tarell
15/03/12, 17:51
Hvordan går det hørt noe mere?
Tipper du blir litt "lei" av maset vårres. Men du må bare akseptere det, vi er gira!!!! :D

Hehe!!
Det går bra, blir ikke lei av å se folk giret ;)

Er i "forhandlinger" med dem nå, så "slenger" ut informasjon så fort alt er på stell ;)

Fjellheim
15/03/12, 18:24
Hehe!!
Det går bra, blir ikke lei av å se folk giret ;)

Er i "forhandlinger" med dem nå, så "slenger" ut informasjon så fort alt er på stell ;)

Må vær sånn! Dette er vell ikke vær gang man kan oppleve?! :)
Flott, ser fram til det! :)

Tarell
19/03/12, 20:51
Dårlig nytt folkens.
Har akkurat fått svar fra Volvo museet nå, og det har skjedd en stor misforståelse.
Ikke bare er fabrikken stengt, men alt annet er også stengt nå i sommer, kun selve museet som er åpent.

Skal forsøke å få mer utav museums turen hvis det er interesse for dette, kan også se etter andre aktiviteter i Gøteborg for den saks skyld.
Så hvis det finnes humør for det, så kan jeg lage til for en tur med endel annet aktiviteter i tillegg til museet.

Få høre hva folk syntes.
(kopi første post)

Hassel
19/03/12, 20:58
:(
Men er gjerne med på noe annet også!

Tarell
19/03/12, 21:05
Har alt begynt å se etter alternativer på aktiviteter.

larsverm
19/03/12, 21:11
Oi, synd at det kommer skuffelser. Likevel kan det være interessant med en bra dagstur til museet. Jeg har vært der en gang før, men jeg tror det er ca tolv år siden...

Steen
19/03/12, 21:23
Dette var jo kjipt da :(
Men vi får prøve og gjøre det beste utavdet! :D

Zeeker
19/03/12, 21:23
Jeg gleder meg til tur uansett jeg :D
Har aldri vært på museet så det blir morro.
Om det blir noe mer å gjøre utover dagen eller om det er å stikke til hyttene for å grille å juge spiller ingen trill :D
Bare hyggelig hvis det blir litt juging utover kvelden

Svirre
19/03/12, 22:52
Huff...synd dette med fabrikken og hele greia der...men vi har da muséet :)

Dessuten kan vi jo invandere en campingplass :D

Tarell
20/03/12, 05:41
Det er bra folk er så positivt innstilt :)
Har sendt noen mail til alternative aktiviteter ang. priser og bookingsmuligheter, så det er fullt mulig det blir noe å gjøre uansett ;)
Oppdateringer kommer fortløpende.

Svirre
20/03/12, 08:02
Nydelig :) selv om vi ikke får oppleve fabrikken og slikt, så er fremdeles turen sosial med mange felles interesserte :) Det er det som teller!

larsverm
20/03/12, 10:06
Er det et unntak at alt det andre er stengt akkurat denne sommeren? Mulig å få med "alt" på en senere tur om et år eller to?

Tarell
20/03/12, 17:34
Er det et unntak at alt det andre er stengt akkurat denne sommeren? Mulig å få med "alt" på en senere tur om et år eller to?

Slik det ble forklart til meg, så var det noe helt spesiellt iår.
Var visst mye pga nye modeller og endringer så ble alt stengt untatt museet.
Så vil tro det skal være fullt mulig å få til et mer "volvo-origentert" neste år ;)

Lurer litt på hva folk kan ha interesse av å finne på?
Paintball?
Gokart? (som oppvarming til søndagen)
Drive "dank"?

Har sendt noen mail ang. priser for klubben vår på div. saker, så har noen alternativer i bakhånd hvis det var det ;)

Dieselsmoke
20/03/12, 17:41
Museet skal vi vel på uansett. Kan innvandre en hytteby og ha vccn fest. hehehe

larsverm
20/03/12, 17:45
Gokart er kjekt.

E.Winjum
20/03/12, 23:16
Synd at fabrikken og det er stengt, men gleder meg sjukt til Museet :D Paintball og Gokart høres artig ut :) VCCN duell :D

divad
21/03/12, 00:44
Synes vi skulle invitert VW Audi klubben med på paintball krig :cool:

Fjellheim
21/03/12, 08:35
Litt trasi beskjed, men fortsatt en arti tur vill jeg regne med! :D

Paintball og gokart er nu vell arti!

Svirre
21/03/12, 09:19
Synes vi skulle invitert VW Audi klubben med på paintball krig :cool:

Lukter jeg grusing? :rolleyes:

Fjellheim
21/03/12, 09:20
Lukter jeg grusing? :rolleyes:

Ingen grusing, only victory!! :cool:

Agrostar
21/03/12, 19:32
Om det kun er museumet som er tilgjengeleg, så melder nok eg pass. Har vore der 2 gonger på 3år, så litt halvlei blir ein da. Bedre å spare litt så ein har meir å glede seg til neste gong!

Tarell
21/03/12, 20:30
Den er grei.
Da skal jeg få laget til et opplegg med gokart og paintball i tillegg til museet ;)

boman
21/03/12, 20:45
Dette var dårlig nytt, men jeg tror fremdeles jeg er keen! Hva med å prøve å kjøre no rally? De tilbyr det ihvertfall flere steder i Sverige, usikker om noe er i nærheten av Gøteborg men.

Håper vi får til tur til neste år med fabrikkbesøk! :D

Tarell
21/03/12, 20:46
Dette var dårlig nytt, men jeg tror fremdeles jeg er keen! Hva med å prøve å kjøre no rally? De tilbyr det ihvertfall flere steder i Sverige, usikker om noe er i nærheten av Gøteborg men.

Håper vi får til tur til neste år med fabrikkbesøk! :D

Hvis det er interesse, så skal jeg sjekke opp i det.

E.Winjum
21/03/12, 22:51
Har også hørt noe om å leie banebil, og kjøre en viss tid. Men husker ikke hvor det var... vart nevnt i klassen for noen år siden, da jeg fortsatt gikk på skole :P

Tarell
22/03/12, 05:45
Det med å leie banebil er mulig, men det koster sitt.
Kan sjekke priser hvis det er aktuellt.

Hassel
22/03/12, 16:12
Klapp for Tarell :)
Imponerende innsats! Er ikke alle på forumer her som står på like bra som deg!

Tarell
24/03/12, 07:15
Klapp for Tarell :)
Imponerende innsats! Er ikke alle på forumer her som står på like bra som deg!

Takker for den :)
Gjør det jeg kan, men er desverre litt begrenset hvor mye tid jeg har i døgnet.
Jobb idag og imorgen også..........

morpheusbd
25/03/12, 18:47
jeg og fruen blir nok med så sant 850`n er ferdig:)

Daniel V
25/03/12, 19:05
Veldig bra Tarell! Vi finner på noe annet gøy :) Mye annet gøy å gjøre i Göteborg også :)

Steen
26/03/12, 15:17
Vi kan jo dra på shopping :rolleyes:

Fjellheim
26/03/12, 15:34
Vi kan jo dra på shopping :rolleyes:

http://www.jh-bil.com/ :)

Morten Authen
28/03/12, 20:55
Jeg er interessert i en sånn tur, men er jo best om vi kunne fått til fabrikksbesøket og det hele. Tror neppe jeg får tid til å gjøre dette så ofte...

larsverm
28/03/12, 21:00
"Alt det andre" blir forhåpentligvis og ganske sikkert aktuelt på en tur et annet år.

Erlend Dystland
28/03/12, 21:28
Jeg og EspenAa her på forumet skal hvertfall hit: http://www.samsteffansson.se/
Bare trivelig om flere blir med hit :)
Mange godsaker for volvoentusiaster her :D

Steen
29/03/12, 15:50
Kan sikkert være en bra ide! :)

volvoRsport
29/03/12, 18:02
Det med å leie banebil er mulig, men det koster sitt.
Kan sjekke priser hvis det er aktuellt.

Sikkert noe slikt "E.Winjum" tenker på?: http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=570868

morpheusbd
29/03/12, 20:08
Sikkert noe slikt "E.Winjum" tenker på?: http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=570868

denne er jeg helt klart med på om det er mulig.. og viss mange vil kan man sikkert ordne rabatter tipper jeg:)

Espen Hveding Nordgård
30/03/12, 14:57
Jeg og er helt klart med til Höljes!! Har utrolig lyst til å kjøre der!

850GLTsilver
30/03/12, 15:51
Ja, da har jeg fått klarsignal fra styret.
Det blir tur til Volvo museet i år, og jeg har tatt på meg ansvaret å organisere dette.
Trackday.no har ikke lagt ut terminliste enda, gatebil.no har lagt ut og Gaupe skulle gi meg en tilbakemelding ang. VCCN sine trackdays.

Så dato for turen blir fastsatt så snart det er litt mere å planlegge ut fra, men ting tyder så langt på at det blir i en sommer mnd.
Hvis noen har informasjon som kan hjelpe til er jeg meget takknemlig for dette ;)

Eneste jeg ikke har avklart enda, er evt. overnatting, har noen forslag.
Men må vite om folk har interesse av å ta inn på hotell som en klubb, eller på en campingplass "av et slag" med mulighet for grilling osv.

Vil gjerne høre forslag til hva folk ønsker og om de er interressert i å være med på en slik tur.
Priser blir oppgitt i god tid, men har ingen pr.idag, da prosessen akkurat er satt igang.

Ny oppdatering 19.03.2012

Dårlig nytt folkens.
Har akkurat fått svar fra Volvo museet nå, og det har skjedd en stor misforståelse.
Ikke bare er fabrikken stengt, men alt annet er også stengt nå i sommer, kun selve museet som er åpent.

Skal forsøke å få mer utav museums turen hvis det er interesse for dette, kan også se etter andre aktiviteter i Gøteborg for den saks skyld.
Så hvis det finnes humør for det, så kan jeg lage til for en tur med endel annet aktiviteter i tillegg til museet.

Få høre hva folk syntes.

Dato for turen blir:

20.07.2012.
Så det blir en fin VCCN helg.

Overnattingen skal jeg ordne løpet av kommende uke, så alle i klubben skal få en sjanse til få en billig overnatting.

Opplegget for turen kommer til over helgen, er i samtaler med kontakt person ang. hvordan vi skal legge opp dagen.
Bindende påmelding begynner mandag 13.02.2012, siste påmeldingsdato blir søndag 13.05.2012
Dette for at vi skal få laget priser og fullstendig oversikt til turen.

Påmelding sendes som en PM til meg, med følgende info:

- Navn
- Ant. pasasjerer. (mtp. museet og overnatting)
- Ønsket overnatting. (hytte eller camping)
- Hvilken bil du skal kjøre (evt. hvem du sitter på med)

All infomasjon om turen blir lagt ut fortløpende.


Påmeldte:

1. Tarell
2. Dieselsmoke
3. Erlend 242
4. Kenar
5. Svirre
6. Daniel V
7. glejen
8. matgra
9. Marius-Skau
10. divad
11. gleid
12. Per Turbo
13. V70wangen
14. Steen
15. TH-TUNING
16. Fjellheim
17. Slettmyr
18. E.Winjum
19. LNyland
20. R-israelsen
21. EspenAa*
22. kristoffeer
23. Volvo164


Liste oppdatert 27.01.2012
int:

1 Gleid
2 Steen
3 Kkromcke
4 Larsverm
5 Bimme
6 1janeinar
7 V70dude
8 Sirkim
9 Lightyear
10 Oppeez
11 OlavS.
12 Volvoforsell
13 Tarell
14 142 Senja
15 Luvmyoldemor
16 Revell
17 V70wagen
18 DanielV
19 HvendingN
20 Cossykiller
21 Texascom
22 Mr. Crepsley
23 Svirre
24 Michelle
25 Motstand
26 Agrostar
27 Divad
28 Slettmyr
29 Marius-Skau
30 H.Ihle
31 Rockeren
32 yengis
33 Larset
34 chrisbjorklo
35 Hassel
36 Dagge91
37 Jon Ole
38 Henrik V.S
39 Øygard
40 Erlend242
41 Glejen
42 Acalewia
43 boman
44 snusmoen
45 Runar
46 Hakonsenjr
47 olekr93
48 Turbodevil
49 PyrionZ
50 roy87
51 lyngen
52 joakimny91
53 Mhnorum
54 katrine

Begynner å bli lang å bla etter dette innlegget (for oss som har nyeste innlegg øverst)
Greit å ha med tenker jeg da.

Svirre
30/03/12, 20:39
Spørsmålet mitt er nå, blir jeg halshugd hvis jeg kommer i en annen bil hvis jeg ikke har skaffa meg noe annet innen den tid? :p Kjører jo rundt i firmabilen, og tanken er at jeg og hustrua skal på litt mer sightsing etter Göteborg med vogna ;)

Daniel V
04/04/12, 11:53
Null Rudskogen med andre ord? ;)

Neida, du blir ikke halshugget, du må bare kjøre bakerst og late som du ikke ha noe med oss andre å gjøre ;)

Svirre
04/04/12, 14:03
Null Rudskogen med andre ord? ;)

Neida, du blir ikke halshugget, du må bare kjøre bakerst og late som du ikke ha noe med oss andre å gjøre ;)

Ja, du ser meg i Hiace på rudsskogen ;) Men med tanke på at jeg da kanskje ikke har volvo så velger vi med stor sannsynlighet å farte litt til :)

Børge Vikebø
04/04/12, 14:57
Banekjøring med hiace ;) funker sikkert overraskende bra... :P

Daniel V
04/04/12, 15:19
Ja, du ser meg i Hiace på rudsskogen ;) Men med tanke på at jeg da kanskje ikke har volvo så velger vi med stor sannsynlighet å farte litt til :)

Neida, du er så velkommen atte, Svirre! :) Men skjønner at du heller vil farte litt ekstra enn å dra på Rudskogen uten noen Volvo.

Svirre
04/04/12, 18:59
Banekjøring med hiace ;) funker sikkert overraskende bra... :P

Jepp. Må reklamere litt for firmaet ;)

Tarell
07/04/12, 16:59
Hei folkens.
Beklager manglende tilbakemeldinger, har vært uten tilgang til PC en god stund nå.
Har endelig fått lånt meg en PC.
Alt vikitg info blir lagt ut i første post.

Så langt er opplegget åpent, da det kun er selv museet som er åpent når vi skal dra.
Er i dialog igjen med et Gocart senter i Gøteborg, så der er vi hjetelig velkommene.

Overnatting har jeg ikke fått ett eneste konkret svar på, bare masse omsnakking, så skal henge meg litt mer i tøylene og få orden på det.

Hassel
07/04/12, 18:15
:) fem tegn...

larsverm
07/04/12, 21:55
Museumsbesøk og gokart kan bli et helt OK opplegg. :)

SkjenneM
13/04/12, 02:46
slapp unna førstegangstjenesten, så melder meg på som intressert!

Tarell
14/04/12, 18:41
Den er god!
Har endelig fått meg ny maskin nå, så nå blir det kontroll på sakene ;)
Regner med at jeg har noen endelige svar løpet av kommende uke.
Beklager det har vært så mye fram og tilbake......

larsverm
14/04/12, 19:23
Det ville kanskje være på sin plass om folk vurderte sin påmelding på nytt, i og med at forutsetningene dessverre kom til å endre seg en del underveis i forhold til hva som var tenkt fra starten?

Men museum og gokart blir nok bra det. :)

Tarell
15/04/12, 06:03
Kan være greit ja, vil jo at alle skal få en god opplevelse på turen.

kristoffeer
03/05/12, 19:23
Noe nytt, tarell?

Tarell
04/05/12, 05:20
Bare at museet enda ikke har gitt meg noen tilbakemelding.
Skal ringe dem idag og "true" et svar fra dem ;)
Gokrat senteret holder på å sette opp heat og løps planen for dagen.

larsverm
04/05/12, 10:01
Hm, har du kommet med en bestilling til museet som de har problemer med å håndtere...? :p

kristoffeer
04/05/12, 15:09
Flott!
har kjøpt vogn som skal henge på ræva til Volvo'en... gler seg til trekket, gruer meg til forbruket ! :s

Tarell
04/05/12, 16:27
Virker slik iallefall :)
Har fått et tlf nummer jeg skal ringe på mandag, så får se hva de klarer ;)

kristoffeer
20/05/12, 17:57
Noe nytt denne uken da ? :D

Tarell
20/05/12, 19:23
Ja, da har jeg sett litt på dette, og det blir ikke som "offisiell" tur iår, for det er så pass mye som ikke falt på plass, mtp. at det er så mye hos Volvo som er stengt, så det blir på mange måter med meget amputert tur.

Tar heller å kommer tilbake sterkere til neste år.
Det er selvsagt fortsatt mulighet å samles og ta en tur dit på egenhånd.

kristoffeer
20/05/12, 19:31
okei, dette var jo da jæv*** kjipt da :(

Tarell
20/05/12, 19:32
okei, dette var jo da jæv*** kjipt da :(

Det er sant, men blir bedre å heller å kommer tilbake med et skikkelig opplegg i 2013.

Svirre
20/05/12, 20:43
Synd dette. Hadde håpa det blei en tur, men hadde egentlig på følelsen av at den ikke ville bli helt som forventa siden 99% av Volvo hadde stengt...men som sagt; vi har 2013 :)

Daniel V
20/05/12, 21:14
Jaja, sånn er livet. Ikke alt som går riktig vei alltid :)

Hassel
20/05/12, 21:18
:'( :'(

Slettmyr
20/05/12, 22:50
Dumt dette ikke gikk i orden, men men får klare seg med dagen på rudskogen da... :)

divad
21/05/12, 01:05
Har meget lyst på tur 2013 :)

Tarell
21/05/12, 16:22
Setter i verk for å planlegge for 2013, slik at det blir en tur slik vi egentlig hadde håpet på :)

larsverm
21/05/12, 21:00
Det er jo mulig for hvem som vil å ta en tur til museet, men har vi "avblåst", blir det ikke helt det samme. Bedre til neste år hvis alt det andre er på plass da...

Fjellheim
23/05/12, 09:01
Triste nyheter, men er bare en ting og gjøre da. Se fram til rudskogen og ikke minst 2013 hehe :D

gleid
23/05/12, 12:21
Så det er kun museet som var åpent på Volvo?

Svirre
23/05/12, 15:26
Så det er kun museet som var åpent på Volvo?

Stemmer det. Og det virker som om det var mye om å men for å få bestilt til gruppa.

Tarell
23/05/12, 16:52
Mye av grunnen var at de første beskjedene jeg fikk var at alt skulle gå bra og det ikke var noen problemer.
Så plutslig var alt stengt bortsett fra museet.

larsverm
23/05/12, 17:55
Noen der som ikke har hatt helt styr på hva de driver med da...

gleid
24/05/12, 18:03
Triste saker, spesielt siden du har orga så mye Tarell. Bra jobba uansett synes jeg! Får satse på neste år istede! :)

Hassel
24/05/12, 20:44
Trist det her ja. Men som Gleid sier å bra jobba Tarell!

STOR cred for innsats :) Og ikke du har inspirert alle så har du inspirert meg hvor godt pågangsmot og godvilje for andre en kan ha!
Applaus ;):cool:

Tarell
26/05/12, 05:26
Tusen takk for gode tilbakemeldinger :)
Utrolig synd det gikk som det gik denne gangen, men som sagt, får slå tilbake hardt neste år ;)

morpheusbd
22/08/13, 18:26
Blir det tur i 2014 da?:)

Svirre
22/08/13, 21:51
Blir det tur i 2014 da?:)

Stor sjanse for at det vil skje, men trolig så er det "åpen snakk" om at det kun skal være en tur for kun betalende medlemmer. Men nå har vi omtrendt akkurat gjort unna turen i år så mer info kommer nok på nyåret :)

morpheusbd
22/08/13, 22:12
Jeg blir betalende snart:)