PDA

Vis full versjon : Familiebilen XC60?



pelsteppe
19/01/12, 10:22
Jeg er nære en handel av en XC60 og lurer på om noen har noen erfaring om plassen som familiebil.

Foreløpig bare ett barn på vei, men hvordan er bagasjerommet ift barnevogn + bagasje for mor, far og barn på ferietur på vinteren? (skiboks må man ha)
Noen som har opplevd dette som svært trangt?

Forøvrig i bilen føler jeg det er god plass til alle.

Svirre
19/01/12, 10:59
Trur du skal kunne ha mye glede av denne som en familiebil :) XC60 har rimelig plass, selv med mye bagasje ang. ferieturer. Trur ikke du skulle hatt noe problem med å få med det 3 barnevogner i høyden og enda ha litt bagasjeplass igjen! Min erfaring med XC60 er generelt positive. God plass, gode komfortløsninger i form av åssen man sitter etc. Foran er det god plass til både passajser og fører, men baki veit jeg ikke da jeg aldri har sitti baki en slik en. Kan tenke meg at 5 høye personer (slik som meg -196cm) kan få det litt småtrangt, men det er kun ved høye personer. Trur denne bilen vil være rik med løsninger for en familie slik du beskriver det :)

Lykke til med evt. kjøp av bil!

pelsteppe
19/01/12, 14:02
Takk skal du ha:-)

Jeg er overbevist!! :-)

Svirre
19/01/12, 14:04
Flott flott! :) Regner med at jeg kan si gratulerer da ;)

Tore
19/01/12, 17:17
Folk forettekker forskjellig. Har ikke prøvd xc60, da jeg synes den er for liten til å være interessant. V70 eller xc70 er større og billigere...

angerman
19/01/12, 20:02
vi var på ferie i danmark i 2009,5 voksne med bagasje(5 trillekofferter). og mye øl og andre smuglervarer på vei hjem. alle på 180-190cm. ingen klaget. suveren bil hvor du føler deg trygg og er trygg:)