PDA

Vis full versjon : feil med lysbryter?



OleE
19/01/12, 00:19
har nylig kjøpt meg en 940.
det er ikke store feilen men er veldig irriterende at det ikke er i orden.



Lysbryteren min har samme "innstillinger" på alle 3 hakk. Skal vell egentlig være kjørelys /u mulighet for langlys på 0, parklys på midterste hakk, og kjørelys /m mulighet for langlys på høyre hakk! :confused:

Min har kjørelys og mulighet for langlys på alle hakkene. er veldig irriterende når jeg vil kun ha på parklys feks. :cool:

noen som vet om det er gåen bryter, rele elller noe annet? :p

takk for svar

Svirre
19/01/12, 11:06
Høres ut som om det er en bryter som ikke her helt bra nei. Trur ikke det kan være noe relé som er def. her, ellers hadde du ikke kunne ha brukt fulltlys ellers...
Ville gått for bryteren jeg :)

Espen Hveding Nordgård
19/01/12, 12:02
Jeg har bryter til deg om du skal bytte, kan ta den med til Kjevik på mandag ;)

OleE
20/01/12, 00:10
Takk for svar.
skjønner ikke hva som kan være galt med bryteren for at den skal oppføre seg slik.
har iallefall gått over ledningsnettet bak bryteren og ved lyktene, og kan ikke se at noe er endret av tidligere eiere. så det må jo være noe kluss med bryteren.

er du i forsvaret på kjevik eller? :)

Espen Hveding Nordgård
20/01/12, 00:19
Kan vel være noe inni brytern som har sveisa seg sammen sånn at du har full kontakt hele tida?

Er bare på kurs her, takk og lov ikke i forsvaret ;)

BTW, det bilde i signaturen din var GIGANTISK, og jeg er rimelig sikker på at det er WAY over limit! :p

OleE
20/01/12, 00:27
sant nok, du sier noe der.
hehe, ble just ferdig i garden jeg :)

ja satt faktisk å lagde et nytt et nå :p håper det duger.

men hvis du var villig, så kunne jeg jo iallefall prøvd din bryter for å se om det er det som er problemet :p