PDA

Vis full versjon : 940 fk. starter ikke etterdiagnose LH 2.4 nett.



bernt
18/01/12, 14:28
Hei har et problem med at når jeg har tatt diagnose på bilen og den har stått lenge med tenning på så kinner den bare, og så dabber den av, er nok av strøm i batteriet så det kan det ikke være.

noen som har vært borti noe lignende, samt rotor og fordeler er ny og tennplugger. :confused:

R.G
19/01/12, 06:13
klart når du står med tenning åp leeeenge så blir det for lite strøm. da bare kinner det til det dabber av. starte ikke.

hvor lenge du kan ha tenning på kommer annpå batteriet ditt.

men er nnormalt att bil går strømtom når tenning er på, og 940 orker å gå rundt på starter ei stund når er lite strøm, men tenner ikke.

bernt
20/01/12, 19:08
Kloke ord. men batteriet er toppladet har lader og på det. koilen får ikke strøm til seg? og dette skjedde etter en diagnose test, dog skal sies at når jeg hadde pluggen i spor 2 og satte tenninga på, og trykte på diagnoseknappen i et sek. så lyste lampa mens jeg holdt knappen inne, men ingen koder kom opp ikke så mye som et lys. virker som hele diagnoseboksen bare har gitt opp. samt bilen har gått/satt inn sperre slik at den gir ikke strøm ut til noe av tenningsdelene. kinner så fint som bare det, alt av lys funker, men pluggene er helt daue, ikke så mye som en gnist. noen som har vært borte i noe lignende.