Vis full versjon : Vinnere av julefotokokurransen 2011!
De heldige vinnerne av Julefotokonkurransen 2011 er:
1. oppeez
2. Øyvind.G
3. Hassel
I tillegg er følgende trekt ut for å motta "trøstepremie":
- Martin.S
- boman
- Trond D.
Premiene er som tidligere nevnt:
1. Premie
Gavekort på 1500kr fra BCB
2. Premie
Gavekort på 500kr fra Dioder.no
3. Premie
Valgfritt JR sportsluftfilter fra BCB
I tillegg har vi 3 flotte "premiepakker" som vi trekker ut blant alle som deltar i konkurransen.
Dette vil bestå av en pakke som inneholder blant annet t-skjorte, nøkkelring, caps og Gatebilfilmer.
Disse premiene er sponset av BCB, extremt.se og Cylmo.
Gratulerer så mye til vinnærne!
Kjipt å kaste bort 400kroner i bensin å 5 timer midt på natta for å finne et bra julebilde:P
Får vell prøve hardere neste år:D
EDIT: Boman! Du får dele premie med meg! jeg stemte på deg :D
Marius Skau
18/01/12, 01:56
Gratulerer til alle sammen som vant :)
glemte jo heilt bort heile konkuransen jeg -.-
Tusen hjertelig takk for alle stemmene, hadde egentlig ikke forventa det, så det er moro! :D Og det gavekortet kommer jo svært godt med, blir nok noen forstillingsdeler :)
Men, hvordan funker det? Har dere informert BCB, så det bare er å dra dit og si at jeg har vunnet konkurransen, og vise medlemskortet? :)
gratulerer så mye til alle dere som vant, kanskje jeg får prøve meg neste gang ;)
Tusen hjertelig takk for alle stemmene, hadde egentlig ikke forventa det, så det er moro! :D Og det gavekortet kommer jo svært godt med, blir nok noen forstillingsdeler :)
Men, hvordan funker det? Har dere informert BCB, så det bare er å dra dit og si at jeg har vunnet konkurransen, og vise medlemskortet? :)
Ikke for å mase, men jeg er avhengig av å handle på BCB snarest mulig, for å få en bil å kjøre med :o
Marius Skau
19/01/12, 16:26
Prøv og sende en Pm til Daniel V ev gaupe du :9
Grattz til vinnerene:) Og til oss som ikke vant better luck next time:)
Ikke for å mase, men jeg er avhengig av å handle på BCB snarest mulig, for å få en bil å kjøre med :o
Prøv og sende en Pm til Daniel V ev gaupe du :9
PM mottatt, og sendt i retur ;)
Fler som er nysgjerrige her :p
Trenger nytt luftfilter ja ;)
Gratulerer alle sammen :) Kanskje legge ut vinnerbildene? ;)
Bilen min var med på tredjeplassbilde OG jeg får trøstepremie! :D Jippi! :D
Fler som er nysgjerrige her :p
Trenger nytt luftfilter ja ;)
Bump..
Bump..
Trodde jeg hadde sendt deg PM, jeg. Men denne hadde tydeligvis ikke blitt sendt. Sender den på nytt nå :)
Grattis til alle vinnere ;D
Det kommer i posten til dere, i og med at alle er betalende medlemmer kan vi jo bare sende det :)
Husk det sendes med posten Norge, Trond D.
Syns posten har hvert relativt sjappe i det siste, ikke mange dagene det er snakk om. Eks: sendte noen deler til 850evo, sendt sent lørdags kveld, fremme tirsdag :)
Syns posten har hvert relativt sjappe i det siste, ikke mange dagene det er snakk om. Eks: sendte noen deler til 850evo, sendt sent lørdags kveld, fremme tirsdag :)
Spørs hvor mange fylker det er snakk om. Bare for å ta et eksempel:
Skal du sende en pakke fra Hønefoss og til Jevnaker (10min kjøretid) så bruker posten 3 dager. Begrunnelse: Sendes fra Hønefoss(Buskerud) -> sorteringssentralen i Buskerud (Drammen) -> Hovedsentralen for østlanet (Oslo) -> sorteringssentralen for oppland (trur denne holdt til på Lillestrøm) og deretter sansynligvis bli sendt samme dag til postkontor på jevnaker! Det fungerer slikt her i hvertfall...
Bump! Den som venter pa noe godt, venter ikke forjeves :D men fremdeles ingenting motatt :confused:
Hei!
Når kan jeg forvente trøstepremien i postkassa? :D
Etterlyser fortsatt denne trøstepremien, er bare 8 måneder siden nå! men kan godt ta noe skilt holdere og stickers istedenfor :)
Jeg er enig! Kan godt ta skiltholder jeg også :D hehe Har ikke hørt eller sett noe til min trøstepremie.
Jeg må bare beklage! Dette hadde jeg HELT glemt! Har noen gatebilfilmer og noe dill det egentlig var meningen at dere skulle få :p
Bare å sende ;) legg till skiltholdere å klister ;)
Det ligger i Oslo, så skal få sendt det når jeg skal hjem neste gang! :)
Blir det sånn konkurranse i år også?:)
tøft med ny konkurranse i år ja! blir det noe av eller? Hvor kan vi se bildene fra forrige konkurranse foresten? vil se de :D
Og da kanskje sende ut premiene før neste Julefotokonkuranse XD
Kjetil Krømcke
08/11/12, 19:09
Og da kanskje sende ut premiene før neste Julefotokonkuranse XD
De ble jo igrunn sendt ut rimelig fort, bare noen som ble bortglemt :)
Oi nå oppdaget jeg også at jeg får trøstepremie:D
Slapp av peeps. Det er bare en Gatebilfilm :p
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.