Vis full versjon : Defekte lyktespylere/viskere
Merket i går etter en lengre tur i mørket at lyktevisker/spylerne på min '99 V70 ikke fungerer - ingen av dem. Hvor skal jeg begynne feilsøkingen? Og ja, jeg hadde lysbryteren på.. :P
Starter med det elementære.. sikringer. Utover dette kan du sjekke/høre om spylermotoren går. Neste trinn, sjekke om det er strøm på viskermotorer og spylerpumpe.
Sikringen er sjekket og i orden. Får gå videre, da er det klassisk feilsøking som gjelder altså. Tenkte om det var noen gjengangerfeil som sørger for dette, men tydeligvis ikke.. :)
850GLTsilver
16/01/12, 22:04
Merket i går etter en lengre tur i mørket at lyktevisker/spylerne på min '99 V70 ikke fungerer - ingen av dem. Hvor skal jeg begynne feilsøkingen? Og ja, jeg hadde lysbryteren på.. :P
Kan være defekt spyle/viskerrele.
Men starter vindusviskeren når du spyler?
Jada, vindusviskeren fungerer som normalt, altså at den pusser noen ganger når man spyler. Lyktespyler/pussere er helt døde.
850GLTsilver
17/01/12, 17:33
Jada, vindusviskeren fungerer som normalt, altså at den pusser noen ganger når man spyler. Lyktespyler/pussere er helt døde.
Spyler den?
Legger ved skjemaet her.
665
Høyreklikk bildet og lagre det på maskina di.
Åpne det så i Windows bilde og faks programmet så kan du zoome det opp.
Hadde tilvarende problem en gang. Åpnet pussermotor, gjorde rent og smurte opp. Om du ikke har spyling, så kan det ofte være de små tilbakeslagsventilene.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.