PDA

Vis full versjon : Ta turteller med turbo trykk måler utav instrumenthuset. 940



KillerFly
15/01/12, 16:14
Noen som vet hvordan man gjør det? Den henger i den slange koblingen på baksiden.. Har prøvd å dra den koblingen av.. Men den sitter rimelig godt.. Og har ikke lyst å ødelegge noe..

R.G
15/01/12, 17:27
skjær av den plastkoblinga. er en kobber rørstuss i den (som går igjennom instrumentplata)

KillerFly
15/01/12, 17:51
skjær av den plastkoblinga. er en kobber rørstuss i den (som går igjennom instrumentplata)

Sånn ja. Men vist jeg kapper den av.. Da kan jeg vel ikke bruke den seinere? Tenkte jeg skulle bruke turtelleren og trykkmåleren i et annet instrumenthus..

R.G
15/01/12, 18:33
prøv å vipp den av med en skrutrekker. den er tredd over en slik kant så den ikke "blåser" av

KillerFly
15/01/12, 18:48
Prøvde det og. Får prøve litt hardere da :P hehe. Muligens varme den litt svakt..

R.G
15/01/12, 18:51
litt forsiktig varme kan hjelpe. di plast koblingene der er relativ mjuk når dem er ny.
har to tre stk nye urbukte liggende og dem er mjuk og fin og kan taes av og på.

merka i ene bilen jeg ribba så satt den noe jævlig. så der tok jeg avbiter og kniv og klipte av og splitta så jeg fikk den av

KillerFly
15/01/12, 21:00
litt forsiktig varme kan hjelpe. di plast koblingene der er relativ mjuk når dem er ny.
har to tre stk nye urbukte liggende og dem er mjuk og fin og kan taes av og på.

merka i ene bilen jeg ribba så satt den noe jævlig. så der tok jeg avbiter og kniv og klipte av og splitta så jeg fikk den av

Hehe, så pass :P Du har ikke lyst å selge meg en sånn kobling hvis jeg må bruke avbiteren da? :P

R.G
15/01/12, 21:11
er såpass att man kan sette slange rett på der uten den saken også.

skal se i rotet om jeg finner dem igjen:) drivi å prøvd å rydda litt:p

KillerFly
22/01/12, 01:15
Hehe, det gikk på et vis.. Litt varme så tok jeg på sveise tangen og dro den av til slutt. Håper jeg får den på igjenn i morgen :P