PDA

Vis full versjon : Kjøpe felger til 940.. hvor??



John Walley Racing
03/04/10, 01:23
jeg vurderer sterkt å kjøpe nye felger til 940ien min... men kjente BRÅTT jeg blei usikker på HVOR det lønner seg eller generellt er bra å kjøpe....
tar sikte på 18" og jeg har litt trua for kantfelg.. men det er revurderbart...
har dere noen råd om HVOR?? jeg kan handle... Plager meg ikke om det er litt penger å spare heller.. hehe... :D

The Rev
03/04/10, 01:52
jeg vurderer sterkt å kjøpe nye felger til 940ien min... men kjente BRÅTT jeg blei usikker på HVOR det lønner seg eller generellt er bra å kjøpe....
tar sikte på 18" og jeg har litt trua for kantfelg.. men det er revurderbart...
har dere noen råd om HVOR?? jeg kan handle... Plager meg ikke om det er litt penger å spare heller.. hehe... :D


BCB.. super dtm :)

Iversen
03/04/10, 07:56
Infosite.se

Remiix
06/04/10, 14:13
http://www.gummihuset.se/Start/Home.aspx

JørnM_940
06/04/10, 14:34
http://www.gummihuset.se/Start/Home.aspx
+1! Handlet med disse selv, gikk knirkefritt. Du må bare få de til å sende til et svensk postkontor og hente de der, tror det er 50,- per felg i frakt ellernoe..

henrik940
06/04/10, 15:43
Skal du ha DTM Bjørn-Roger? Da kjøper du på Aabenraa ved Skollenborg :)

John Walley Racing
06/04/10, 16:50
Har ikke tatt noen avgjørelse på ÅSSEN felger ennå Henrik.... hadde egentlig litt trua for noen felger som ikke ALLE har.. :)
men skal kikke imellom de sidene som er nevnt her.. har aabenraa ei nett side eller noe?? kunne vært moro å sett hva annet dem evt har..

volvoRsport
06/04/10, 16:52
Har ikke tatt noen avgjørelse på ÅSSEN felger ennå Henrik.... hadde egentlig litt trua for noen felger som ikke ALLE har.. :)
men skal kikke imellom de sidene som er nevnt her.. har aabenraa ei nett side eller noe?? kunne vært moro å sett hva annet dem evt har..

www.afl.dk

Fjellvang
06/04/10, 16:58
+1! Handlet med disse selv, gikk knirkefritt. Du må bare få de til å sende til et svensk postkontor og hente de der, tror det er 50,- per felg i frakt ellernoe..

Hvordan får gjør dere det for og få sendt til ett svenskt postkontor?

volvoRsport
06/04/10, 17:00
Hvordan får gjør dere det for og få sendt til ett svenskt postkontor?

Bruker poste restante adresse.