PDA

Vis full versjon : Div Volvo 240 sorte innredningsdeler.



240racing
11/01/12, 22:57
Jeg driver og skal bytte om til sort innredning i 240en min, og da er det enda endel deler jeg skulle hatt tak i for og få komplett interiør:)

-Begge deler av gulvteppe
-Plast rundt sidevindu bak bakdørene, begge sider.
-Plastdekslel på B-Stolpe, begge sider.
-Plastdeksel forran framdørene under dashbordet begge sider.
-Komplett baksete for sedan, eventuelt skinn om noen har dette, ellers så går det bra med vanli Grå/svart baksete.
-Hattehylle.
-Kopper for og dekke til festet til setebeltet oppunder taket, forran og bak, (4stk)
-Dekselet på hver side av hattehylle for og dekke over setebelte snelle til baksetet.
-Dørhåndtak forran og bak (nytypen, om dette er for ellvinduer er det bare et pluss, ellers er ikke det noe must)
-Hele og pene kartlommer.
-Teppene som sitter festet oppunder dashbordet på hver side.
-4stk Dørsveiver

Samt så er jeg ute etter noe hele og pene 850 Delskinnseter forran:) om noen skulle ha som er ferdig bygget om til 240 er dette bare et pluss, men det er inget krav at de skal være det:) Men fargen skal være Grå/svart

Om noen har noe av dette venligst ta kontakt på PM:) Jeg har eventuelt et komplett blått interiør som kan byttes imot, samt noe brune interiør deler:)
Har også 2 stk 960 grå skinnseter som er ferdig tilpasset til 240, det er 2 hull i førerstol, og ellers normal slitasje, men det er utrolig gode og sitte i, så er fult brukbare enda:)

Lynvinge
12/01/12, 02:55
Har sort gulvteppe og det meste av plast. Har ikke kartlommer og teppegreia under dash. Pm

rubekk
12/01/12, 10:47
Har baksete, tepper og det meste av plastdeler du trenger liggende. Kotakt meg på tlf.91810277 hvis intr.