Evensol
09/01/12, 19:41
Har ei 1997 mod V70 2.0(I) der symbolet for "Elektrisk motorfeil" har lyst i månedsvis, har ikkje peng til å sende den på verksted så lurer på om det fins andre måter å sjekke ut ka denne Elektriske feilen er, symptomer eg har på bilen er høyt bensinforbruk, treg akselerasjon, skurring i girkassen på lave turtall og litt "napping" når eg prøver å bremse på girene.
Tok nylig og trakk ut koblingen til luftmengde-måleren og synes akselerasjonen blei litt bedre, ikkje noe betydelig forskjell men synes det var litt.
Lurer på å trekke ut kabelen til Lambdasonden men ville forhøre meg her innpå forumet først.
Ellers så lurer eg på måter man kan restarte sikringboksen eller computeren i bilen berre for å sjå om varsel-symbolet popper opp igjen.
Takk på forhånd for svar
Tok nylig og trakk ut koblingen til luftmengde-måleren og synes akselerasjonen blei litt bedre, ikkje noe betydelig forskjell men synes det var litt.
Lurer på å trekke ut kabelen til Lambdasonden men ville forhøre meg her innpå forumet først.
Ellers så lurer eg på måter man kan restarte sikringboksen eller computeren i bilen berre for å sjå om varsel-symbolet popper opp igjen.
Takk på forhånd for svar