PDA

Vis full versjon : Volvo Informasjon mm?



v0lv07
09/01/12, 01:53
Vet ikke om dette er riktig plassen og skrive det på! :) men

lurer på om det finnes, evt hvor jeg kan fåtaki bøker om volvo, så man lærer modeller, hvilken motortyper, hvaslaks girkasser, gasser, type sprut, type stempler osv? :)
Hadde en verkstedbok, men syntes ikke det sto så alt for mye i den? :)

noen som vet? ;)

er også ute etter en Volvo caps, og Volvo toast jern, hvor får jeg tak i dette? ;) og pris? :)

Mvh Martin! :D

pLetten
09/01/12, 01:55
Har du prøvd å google? :p

Alexk1
09/01/12, 01:59
står jo en del i haynesbøkene :) volvo caps kan du gå å kjøpe på sånn marked som utlendinger har i byen av og til :P sånne jalla sjapper :P eller QXL :P toastjern er jeg også på jakt etter :P

v0lv07
09/01/12, 02:02
Har prøvd Google ja ;) ikke klart og finne noe ;(

syntes det ikke sto så mye i den boka jeg hadde om 740 :)
jaja, men bedre med ekte volvocaps! :D og jallasjapper er det ikke så mange av på disse tidene av året :P
hehe, ja! hadde vert noe det :D

larsverm
13/01/12, 00:29
Spørs mye hva slags informasjon du er ute etter og på hva slags detaljnivå. Men ut fra hva du nevner, kan det virke som du er ute etter noe som er mer detaljert og teknisk enn i brosjyrer og instruksjonsbøker osv - kanskje for å reparere, vedlikeholde, oppgradere selv? Da tror jeg muligens det du trenger først og fremst er verkstedhåndbøker, såkalte "grønne hefter" - hvis du synes Haynes blir for lite detaljert. Det finnes et utall forskjellige av verkstedhåndbøkene, som tar for seg diverse detaljer og teknisk. Knapt realistisk å kjøpe alt - du bør velge ut hva du har bruk for eller interesse av, ut fra modell og "arbeidsfelt". Det går an å finne mye av dette gjennom den svenske auksjonssiden www.tradera.com.

v0lv07
16/02/12, 09:10
Har du noen sider man kan lese seg opp? som bøkene er kopiert inn? eller om det finnes noe annet sted enn en en svensk side? :p

Er ute etter og lære meg detaljert for og hjelpe folk, og kunne detaljene ved kjøp osv ;)