PDA

Vis full versjon : pulverlakkering?... helst i nordnorge?

yengis
08/01/12, 00:35
Holder på å restaurere noen gamle bbs felger og trenger hjelp til pulverlakk, fant et firma i trondheim, som skulle ha 250pr felg. noen andre som vet av firma som pulverlakkerer OG våtlakkerer? siden senterplatene er av plast så må vel di lakkeres med vanlig våtlakk. for å treffe riktig farkekode og slikt så hadde det jo vært kjekt om samme firma lakkerte både med pulver- og våtlakk =)

er også 34bolter per felg = 136 totalt, skulle gjerne hatt disse gulleloksert. noen firma som gjør det?

Marius Skau
08/01/12, 01:31
På Fauske veit eg dem holder på med pulverlakkering etc. Husker ikke firma i farta men google hjelper deg sikkert :)

yengis
08/01/12, 01:34
På Fauske veit eg dem holder på med pulverlakkering etc. Husker ikke firma i farta men google hjelper deg sikkert :)
Ja var der jeg fikk pulverlakkert alle understellsdelene til 242en. Heter vel galvano eller noe slikt

Marius Skau
08/01/12, 01:36
Stemmer det :) Veit ikke om det finnes noe lenger nord?

virre91
27/02/12, 03:30
skipsvervet i tromsø=) kompis fikk pulverlakert ramme t motorsykkeln, blei knaill

kimove
28/02/12, 11:59
Ja var der jeg fikk pulverlakkert alle understellsdelene til 242en. Heter vel galvano eller noe slikt

Bedriften heter ILAS, (Industri og lastebillakerrings service.) Men er vel ikke feil å si galvano da det er et samarbeid mellom de og transportindustri :P Tlfnr dit er 75602701