Vis full versjon : Kenwood KDC-BT61U spiller ikke på alle høytalere i BT modus
CrazyRobert
07/01/12, 17:14
Hei, har for litt siden koblet inn en Kenwood KDC-BT61U spiller og har et lite problem.
Når jeg bruker tuneren/radioen så er det lyd i alle høytalere men hvis jeg bruker Bluethoot audio så kommer det bare lyd fra høytalere og diskantene i front.
Har lett en god stund i en Svensk manual og forstår meg veldig lite og hadde vært kjekt om jeg kunne fått hjelp av en som har peiling :D
Takk for alle svar mvh Robert ;)
PROBLEMET ER LØST PÅ SISTEPOSTEN ;)
gull pilen
08/01/12, 13:02
det er ganske enkelt en innstilling som du finner på BT mode så velger du innstillinger der og finner lyd alternativer mener jeg...
CrazyRobert
09/01/12, 20:44
det er ganske enkelt en innstilling som du finner på BT mode så velger du innstillinger der og finner lyd alternativer mener jeg...
Sikker på at jeg har lett gjennom hele spilleren etter instillinger nå, men blir ikke akkurat klokere. Har værtfall funnet ut at spilleren spille på alle høytalere i AUX mode.
Så skal prøve med en annen bluethoot enhet så jeg får sjekket om det er spilleren eller om det er mobilen min, hvis det er telefonen blir det nok ny telefon tenker jeg ;)
gull pilen
09/01/12, 22:05
jeg har bt60u som igrunnen er samme spilleren og det er bare en innstilling... fikset det på min egen men husker ikke akkurat hvor det var henne...
CrazyRobert
09/01/12, 23:05
jeg har bt60u som igrunnen er samme spilleren og det er bare en innstilling... fikset det på min egen men husker ikke akkurat hvor det var henne...
De spillerne er jo ganske like så, har du ikke kunnet si eksakt hvor den instillingen ligger da punkt for punkt. hadde vært supert :D
CrazyRobert
18/01/12, 22:51
Hei, har for litt siden koblet inn en Kenwood KDC-BT61U spiller og har et lite problem.
Når jeg bruker tuneren/radioen så er det lyd i alle høytalere men hvis jeg bruker Bluethoot audio så kommer det bare lyd fra høytalere og diskantene i front.
Har lett en god stund i en Svensk manual og forstår meg veldig lite og hadde vært kjekt om jeg kunne fått hjelp av en som har peiling :D
Takk for alle svar mvh Robert ;)
Vil bare si ifra om at problemet er løst! Med litt god hjelp av en kompiss ;) Trykket på telefontegnet inne på BT-modus å på instillinger og deretter på lyd elrns, så var valget mellom bak/front og front. Funker bra nå ja :D
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.