PDA

Vis full versjon : Oppdeling av "Prosjekter/Worklogs"



Daniel V
07/01/12, 09:56
Godt nyttår til dere alle sammen!

Som dere ser nå har vi delt opp "Prosjekter/Worklogs" etter bilmodell sånn at det skal være litt lettere for folk å finne de prosjektene de vil se på. Håper dere liker dette. :)

Men det er veldig mange tråder å flytte på, og det er mange som er dårlig merket.

Så har vi i VCCN Crew en oppfordring til dere som har såkalte "Garasjetråder": Kan dere dele opp trådene dere, altså en tråd pr. bil, da dette vil gjøre omorganiseringen vi driver med nå mye lettere.
Dere skjønner jo sikkert at det ikke er mye poeng i å omorganisere, hvis det er sånn at f. eks mange av 940ene ligger gjemt under 200 seriedelen i såkalte garasjetråder. ;)

Dette er kun for at vi alle skal få lettere tilgang til de bilene vi vil se! :)

Vi vil også kjøre litt hardere på emnetittelen på trådene. Nå sitter vi jo å flytter 840 prosjekttråder, og det er dessverre sånn at på mange av trådene må man gå inn å se hva slags bil det er snakk om.

Derfor kommer vi til å stille følgende krav til emnetittelene:

- Brukernavn
- Merke og modell
- Årsmodell

Grunnen til vi gjør dette, er jo fordi det finnes jo etterhvert en del generasjoner av flere av Volvomodellene, f. eks V70 som har 1. gen, V70N og V70II.

Gjør vi dette blir det lettere for oss alle, og vi får et enda bedre forum enn det vi allerede har. Stå på folkens! :)

Ha en fortsatt fin dag.

Hilsen oss i forumledelsen her på VCCN.

volvobrage
07/01/12, 14:46
Er det meiniga at vi skal svare her?:p viss ikkje kan du slette meldinga:)

Eg syns det blei litt uoversikteleg med oppdeling av prosjekta etter at "mine innlegg" blei sletta..Blir litt vanskeleg og holde styr på kven ein har skreve til og kor tråden ligger..Går det kansje an og få tilbake "mine innlegg"?:)

volvoRsport
07/01/12, 15:03
Eg syns det blei litt uoversikteleg med oppdeling av prosjekta etter at "mine innlegg" blei sletta..Blir litt vanskeleg og holde styr på kven ein har skreve til og kor tråden ligger..Går det kansje an og få tilbake "mine innlegg"?:)

Gå inn på "Brukerkontrollpanel", velg "vis alle abonnerte tråder". Problem solved ;)

SINISTER FINNI
08/01/12, 00:23
Nydelig.. Ble sinnsykt mye mere oversiktlig med nye prosjekt trådene.Nydelig.

Daruu
08/01/12, 00:46
Ble bra ja, så slipper man å bla igjennom masse sider med "uinteressante" prosjekter :)

Audun
08/01/12, 01:44
likte dette tiltaket veldig godt, selvom jeg ikke har tenkt stort over det som noe problem at det ikke var oppdelt. men ble veldig ryddig og oversiktelig værtfall!

volvobrage
08/01/12, 11:10
Gå inn på "Brukerkontrollpanel", velg "vis alle abonnerte tråder". Problem solved ;)

Takk:D Er ikkje alltid like lett og være datanoob:p

Dan Bay-Johansen
08/01/12, 21:31
Usikker på om jeg likte det, er som regel oppdaterte prosjekter jeg kikker på og nå ble det hele litt omstendelig syntes jeg.

Får gi det litt tid...

TommyG
15/01/12, 21:16
Den der var genial. Likte det mye bedre nå :)

larsverm
17/01/12, 17:38
Jeg synes dette var et godt grep. :) Nå har jeg funnet interessante ting (for meg) som jeg aldri fant før.