PDA

Vis full versjon : Volvo 850 fjusker og skyter



DanSteffen
18/12/09, 13:19
Jeg har ett spm nå:

Igår skulle jeg foreta en forbi kjøring, knepper bilen ned i 3'a giret. Jeg gir jo såklart på en del. Når jeg kommer på ganske høyt turtall så fjusker bilen 1 gang, og skyter i eksosen så det smeller.

Noen som har en formening om hva det kan være? :S
Jeg liker det ikke helt. Har merket at bilen fjusker litt noen ganger. Men ikke mye.

Morten-st
18/12/09, 16:38
Høres ut som dårlige pluggledninger/plugger.

Skift det billigste først ;)

DanSteffen
18/12/09, 17:04
Høres ut som dårlige pluggledninger/plugger.

Skift det billigste først ;)

Ja, kan være det:)
Mulig det kanskje kan være filtre mitt også. Det skulle absolutt vært gjort rent:) Begynner og bli litt møkkete det også:(

TeamBørnOut
18/12/09, 17:20
Men det gjør ikke at bilen fusker å slikt. fordeler / rotorlokk. plugger og ledninger (ledninger og rotor / fordelerlokk er det viktigste).
IKKE KJØP BILTEMA DELER
Mekonomen har bra deler. Bilxtra har noen deler som er av samme produsent som biltema. STYR UNNA!

DanSteffen
18/12/09, 18:43
Men det gjør ikke at bilen fusker å slikt. fordeler / rotorlokk. plugger og ledninger (ledninger og rotor / fordelerlokk er det viktigste).
IKKE KJØP BILTEMA DELER
Mekonomen har bra deler. Bilxtra har noen deler som er av samme produsent som biltema. STYR UNNA!
Oki. SKal få sjekket ut dette:)

Ta det med ro:D Jeg kjøper kun orginal deler til bilen:) synes det er like greit. JAA. det koster mere. Men spiller ikke noe rolle for meg:)

Morten-st
19/12/09, 17:11
Koster mere og holder lengre :p

TeamBørnOut
31/12/09, 13:19
Hvordan gikk det?

DanSteffen
05/01/10, 02:27
Sliter med det samme enda. Har ikke hatt penger nok til å gjøre noe! Så må bare vente.

Men den skyter og fusker, høres nesten ut som det er fuel cut på bilen vet du:S

Sjekk prosjekt tråden min, står mere der!!