PDA

Vis full versjon : Quaife diff på AWD



locked
01/01/12, 21:03
Er det nokon her som har fått montert Quaife diff på P2 med Haldex AWD?

Vurderar å bygge om bilen min frå tohjulsdrift til trehjulsdrift :-)

Sendt fra en Samsung Mobil :)

Vatnehol
01/01/12, 22:34
om du ikke får noe respons her kan du du se over på www.swedespeed.com & www.volvospeed.com
forumene, der har lest noen tråder som hadde fått montert

GMV
02/01/12, 10:06
Blir enklere å få ut ræva på bilen om du monterer det bak. Vel og merke om du får deaktivert DSTC da.
Har spekulert på å montere Quaife både forran og bak på min, men det blir ikke med det første uansett.

locked
02/01/12, 18:15
Blir enklere å få ut ræva på bilen om du monterer det bak. Vel og merke om du får deaktivert DSTC da.
Har spekulert på å montere Quaife både forran og bak på min, men det blir ikke med det første uansett.
Tenkte mest på framkommelighet, sidan DSTC ikkje går å deaktivere skikkelig på denne bilen så blir det aldri nokon god leikebil. Den sladdar fint, men går mykje bremseklossar og det virka litt brutalt.

Har opplevd ein del gangar når en skal tøye strikken at den blir spinnande på eit hjul framme og eit bak og det er ikkje heilt heldig.

Men er jo litt bekymra for korleis DSTC kjem til å fungere med ein diff bak. Det er jo ein viss fare for at dette ikkje er nokon svært god kombinasjon. Antisladd gjere jo ein god jobb sånn som det er, så synd viss det enda med at det fungerar mot si hensikt.

MadAss
02/01/12, 20:17
Når du sladder er det jo hovedsakleg eit framhjul DSTCen prøvar å bremse ned. Mulig at dette går bra.
Om du har Quaife framme og bak, vil du jo ha lik hastigheit på alle hjul, så lenge Haldexen er innkobla. Mulig at det er rattvinkelgiver og G-føler du då heller bør lure.
Om du berre har diff bak, så vil jo ikkje nokon av bakhjula få noko større fart enn framhjula - derfør bør ikkje bakhjula bli påvirka av DSTC, så lenge du køyrer rett fram i følge G-føler og rattvinkelgiver

GMV
03/01/12, 23:16
Men DSTC kutter vel motoreffekten så det ikke spinner mer og da mister man krafta som låser diffene. Ergo jeg ville ikke bekymret meg ett dugg.

Vatnehol
05/01/12, 01:04
quaife diff er bare en diffbrems, det er ikke en diffSPERRE, med andre ord alle hjula går da ikke like fort rundt, differansen blir bare bremset ned.