PDA

Vis full versjon : SC Styling



VolvoOla
01/04/10, 14:09
Sendte en forespørsel på noe småtteri fra en V70 delebil de hadde stående, noe de ikke hadde på den, men da skaffa de meg en helt ny orginal del til en veldi fin pris, kom i posten noen få dager etterpå.

Veldi fornøyd med servicen der, raske til å svare på henvendelser også:)

Thomas S
19/04/10, 17:10
bestilte selv en takvinge derifra på fredag, å idag kom den i posten :)
han sendte den å samme dag som jeg bestilte, så det kaller jeg service..

hgnubel
19/04/10, 17:22
Jeg er også imponert av SC Styling. Har bare utvekslet mail med de forløpig, men de virker veldig seriøse og ryddige. Svarer raskt gjør de også, selv om jeg dessverre så langt bare er en pratmaker :o

Stian708
19/04/10, 20:13
har handlet flere ganger av Jahn på scstyling å har bare godt å si.

GMV
22/04/10, 09:21
Me 2. Fikk faktisk bremseskivene fraktet til Stjørdal så jeg sparte frakta!
Må nevne at han skulle den veien uansett da.

M.Engelsen
22/04/10, 22:20
Noen som har prøvd å forhåndsbetale? :) Virker veldig seriøst!

Lillevik
10/05/10, 19:44
Noen som har prøvd å forhåndsbetale? :) Virker veldig seriøst!

Har forhåndsbetalt jeg, ikke noe problem!

Superrask levering, ihvertfal om man bor i Trøndelag.

Skryyyt til SC Styling :-)

JørnM_940
11/05/10, 18:05
Bestilte dette tilbudet de hadde/har med hvitblink til 940, 1800kr rund baut. Ikke noe negativt å si jeg hvertfall:)

The Sven
28/07/10, 21:56
Bra service hos SC-styling, ringte han på en søndag for en stund siden og spurte om han kunne skaffe en framskjerm til S70 siden jeg var i området. Han var på rallycross-EM i Høljes men fikk naboen til å skru av for han så fikk handla skjerm bare noen timer etter jeg ringte på en søndag da han var i "øst-europa" :)

EDIT: dette er ingen oppfordring til å ringe og mase på han på søndager altså, hold dere til åpningstidene :P

JørnM_940
29/07/10, 16:31
Bra service hos SC-styling, ringte han på en søndag for en stund siden og spurte om han kunne skaffe en framskjerm til S70 siden jeg var i området. Han var på rallycross-EM i Høljes men fikk naboen til å skru av for han så fikk handla skjerm bare noen timer etter jeg ringte på en søndag da han var i "øst-europa" :)

EDIT: dette er ingen oppfordring til å ringe og mase på han på søndager altså, hold dere til åpningstidene :P

Nå står det vel at åpningstidene er mandag-søndag etter avtale.. hehe:)

The Sven
29/07/10, 16:46
Ja stemmer vel det. Bare ring :)

Robert H.
25/08/10, 22:36
Har kjøpt tårnstag pluss etpar småting fra SCS.
Må si at de var kjappe, fikk melding med sporingsnummer dagen etter.
Posten derimot...........makan til treg materie, 5 dager fra Trondheim til Bergen..
Thumbs up til SCS
Thumbs down til Posten!!

Ekren
26/08/10, 16:24
Bare positivt og si om sc.

lyngen
26/08/10, 16:38
synes de gir god service jeg å ;))))
skryt skal de ha !

Slettmyr
26/08/10, 17:13
Bare gode erfaringer med dem, fryktelig god service!! :)

julen
24/12/10, 13:35
storfonøyd med SCstyling:)

Langedal
21/01/11, 13:18
Har handlet hos de for første gang og veldig imponert over servicen :)

Bestilte et småting på søndag. Mandag hadde jeg fått e-post der han beklaget at den ene delen ikke var på lager, men ville komme inn om en dag eller to. Fikk på nytt e-post på tirsdagskveld at delen var kommet og pakken var klar for sending. I dag hentet jeg den ut på Posten.

Jeg fikk et veldig positivt inntrykk, og det er ikke mange som driver butikk i dag og følger ordrene så godt opp! Sender ut statusinformasjon så snart det er noe.

Jeg kommer garantert til å handle mer hos disse karene! :)

Per Turbo
21/01/11, 16:36
Slenger meg på her!

Handlet av Jahn både til forrige bilen og den jeg har nå. Svarer kjapt på mail, og får svar på ting man lurer på. Mannen har grovpeil på X70 serien, ingen tvil om det!

God service, rask levering og ikke noe tull.

Anbefales!

Ekren
21/01/11, 20:34
Jahn er og anbefale ja!

Bestiller deler jeg, så kjører jeg bare ned til han når dem har ankommet :)

ThePlace
23/01/11, 13:07
Slenger meg på her jeg også, bare positivt å si selv om det frem til nå kun har vært dialog via mail.
Kjapp til å svare, god opplysning (sparte mye i frakt etter mail fra selger) og virker ærlig på når delene kommer inn dersom han er tom.
Er betryggende å handle fra sånne.

Daniel V
25/01/11, 23:54
Også bare positive erfaringer fra SCstyling! Ryddig og fin handel, ingenting å utsette på det! Skulle jammen vært flere som Jahn! :)

lyngen
26/01/11, 16:59
han vet jævlig mye å, stiller han noen spørsmål når jeg treffer han- å han svarer på alt, å det som han sa stemmte :D billig er han også :)

mathisen
02/02/11, 23:55
Kjempe god service og rask levering:) Prisen er veldig fin på orginale deler:)

Madice
03/02/11, 18:26
+1 :d

Tore
19/02/11, 21:26
Slenger meg på jeg også; Bare gode erfaringer med SCStyling!

Tom K
08/06/11, 15:17
Bestillte en grill til min V70, denne skulle være på lager, fikk mail etter et par dager med beskjed om at grillen ikke var på lager alikevel men at den kom inn om et par dager, 5 dager går og jeg spør om grillen har kommet på lager nå? nei det har den ikke gjort da det var tomt på lageret i sverige, men den kom på lager i sverige om en uke og da ville han få den i norge noen dager etter det igjen, tomme løfter hjelper ikke meg så jeg bestillte heller samme grillen fra usa og sparte 1000,- kr

Soulair
28/06/11, 21:15
Nettopp henta meg BSR eksosanlegg til min V-70XC i dag. Tok litt over en uke med bestilling men så sparte jeg 1200 kr, i stedet for å handle tilsvarende Simons hos Torshov!

Ellers en grei fyr som kan ALT om 850/X70.:cool:

mrstfu
23/07/11, 23:03
Sendte en mail til Jahn ang bremseskiver fremme på en 04 V70N. Volvo hadde noen dagers leveringstid, pluss en drøy pris jeg ikke helt husker. Biltema hadde selvfølgelig 2 ukers leveringstid (pluss at de ikke klarte å finne ut om den skulle ha 25 eller 28mm tykke skiver, noe Volvo aldri hadde hørt om), og Torshov kunne skaffe det over natta, men til 860,- stykket, altså 1720,- for begge.

Jahn hadde skivene på postkontoret to dager etter bestilling, og inkludert frakt kom begge skivene på 830,-, altså under halvparten av Torshov, og med kvalitet tilsvarende Volvo, såvidt jeg har skjønt.

All ros til SCStyling, de har fått seg en ny fast kunde.

lyngen
23/07/11, 23:30
var til jan å chippet, mont. dobbel eksos, og ny reg reim+ mye mere småtteri 11 000kr skulle han bare ha :D billig å retlig bra jobbet :D å han svarer tvert på alt jeg spør om :D supert :D

lilleulv
27/07/11, 16:52
Bestilte alt av bremser der, fikk svar neste morgen om at delene nå var sendt, knall pris, å knall service :)

Tom K
27/07/11, 19:56
Ga de en sjanse til å bestillte Åpent filter fra BSR, bestillte på lørdag og hadde pakken på tirsdag, denne gangen gikk det veldig bra ;)

940pearl
28/07/11, 00:40
jahn er en vanvittig hjelpssom person!

Har gått fra bcb til scstyling

JP_Ra©ingTeam
31/08/11, 19:23
har litt delte meninger om Sc styling, første gang jeg handlet der gikk alt smertefritt.
andre gang var det produksjonsfeil med et av blinklysene jeg kjøpte., så etter litt att og fra så måtte jeg sende blinklyset i retur.., og ble lovet nytt lys og tilbakebetaling for utlagt porto.., noen dager etter på ser jeg annonse på finn.no om en v70r som selges i deler..

jeg tok da kontakt på nytt og ville kjøpe Front fanger / ratt / og håndbrekk spaken.. , fangeren var da reservert i noen dager.. så jeg måtte naturligvis vente noen dager for jeg fikk beskjeden at jeg kunne på kjøpe den.. da kom første sjokket.. i utgangspunkte vart vi enig om om 3500,- for komplett fanger.., men han forlange 1250kr i porto for å sende!!

så naturlig nok stod jeg over det kjøpe.. ratt og håndbrekk håndtak ble kjøpt, dette hadde normal slitasje siden bilen hadde gått 170000km.
forsikret meg nok en gang at håndtaket var av skinn.., noe jeg fikk beskjed om det var.

en uke gikk..

pakken kom.. åpnet den, og innholdet var laaangt fra forventet.. ratte var etter min mening VELDIG slitt.. håndbrekk håndtaket i plast, og skinn mansjetten hullet og fæl. delene ser ut fra og komme fra en bil som har gått 500000km..

pakken ble sent i retur.. dette var forøvrig 14 Aug

etter GJENNTATTE purringer fikk jeg idag 31 aug et surt svar på e-mail
der han mener at det ikke far noe feil med verken ratt eller håndbrekk spake..

blinklys var for dårlig emballert når jeg sende dem..,( Dem ble da sent i samme eske som dem kom i, ble forøvrig pakket inn i ekstra boble plast i eska,) i utgangspunktet fikk jeg beskjed om å sende det i den største boble konvolutten posten hadde..,

så nå er saken den at han mener at Glasset er oppripet, enten som følge av papiret/pappen av esken som dem ble levert i og som jeg pakket dem i, har ligget og slipt mot glasset.. videre mener han at dette ikke er en transportskade og at det ikke har noen tinging med posten gjøre..
derfor var det ikke aktuelt og ta dem i retur

så kan ikke si at dette er den beste kunde servicen jeg har vært borti.
og jeg kommer heller ikke til å hande noe mer hos SC Styling !

finnes bare en ting å si .. USERIØST

940pearl
31/08/11, 20:59
Merkelig.. har sendt en Ac pumpe i retur til han pga feil type.

Handlet samtidig nye dempere, så da slo han av 1500 på dem.
Men tur/retur frakt på pompen sto jeg for selv. Spurte ikke om han kunne dekke det, da jeg bare var glad da jeg ble kvitt AC pompa

JP_Ra©ingTeam
31/08/11, 21:05
Merkelig.. har sendt en Ac pumpe i retur til han pga feil type.

Handlet samtidig nye dempere, så da slo han av 1500 på dem.
Men tur/retur frakt på pompen sto jeg for selv. Spurte ikke om han kunne dekke det, da jeg bare var glad da jeg ble kvitt AC pompa

retur frakt var da for blinklysene som i utgangspunkt hadde feil.
strengt tatt skulle man krevd for alt.. men rett skal være rett ;)

mrstfu
19/09/11, 22:37
Farfar skulle ha klosser og skiver bak til sin 99 V70 AWD, da jeg vet det er klunder på de i forhold til på FWD, sendte jeg en mail til Jahn kl halv ti på kvelden. Ti minutter seinere lå det en mail i innboksen min med totalsum, og betalingsinformasjon. Fortalte han at jeg ikke hadde tilgang på betalingskortet der og da, og at jeg ville gjennomføre betalingen dagen etter.

"Neida, bare gi meg navn, adresse og telefonnummeret, så sender jeg i oppkrav med SMSvarsel!"

Makan til rå kundeservice har jeg aldri vært borti, er ikke mange selgere som FORESLÅR å sende i oppkrav.

Norhagen
20/09/11, 13:30
Bestilte tettplugger til viskerarmer v70. ca kl 15 tirsdag fortalte at de hastet
da fangeren skulle til lakking på fredag overførte beløpet på konto og pluggene var i postkassen min onsdag morgen.:D

Dette er kundeservice på høyt nivå sende varer før motatt betaling!!!
kommer definetift til og bruke SC Styling igjen.:)


Bestilte desse pluggene hos BCB 4uker tidligere
betalte på forskudd og pluggene som var på LAGER skulle sendes snarest. 4uker senere. på tirsdagen ringte eg til BCB og de kunne fortelle meg at pluggene var bestillingsvare og leveringstid ca 5-6 uker:mad:

mrstfu
20/09/11, 23:42
Oppdatering til mitt forrige innlegg:

Jeg fikk endelig bekreftelse på bestilling og sendt pakke nå ikveld, kvart på 12.

Mannen er gal, jobber tydeligvis døgnet rundt.

yearbogen
24/01/12, 10:38
Meget gode erfaringer med SCStyling. Serdeles god service og raske svar.
Har stort sett kun handlet slitedeler der, + noe småtteri brukt.
Rimelige deler i utgangspunktet, i tillegg kommer klubbrabatt.
Anbefales absolutt!

Svirre
24/01/12, 11:01
Bestilt masse i fra der, og kun forhåndsbetalt. Og alltid fått det jeg har forventa å få. BTW: 1000-metrene mine er bestilt derifra ;) Like hele enda!

lyngen
25/01/12, 20:58
fikk melding om at jeg hadde betalt får mye, må bare si takk for at de følger med å er ærlig ;-))
kjøper alt av deler via sc-styling jeg, å de skaffer alt av deler som jeg må ha. både bruket hvis jeg trenger å nye deler hvis jeg vil :-D

Marius Skau
25/01/12, 21:25
Har bare bra og sie om Sc Styling :) Har forhåndsbetalt, fådd sendt i oppkrav og prøvd ut den klarna avbetalingsplan. Aldri noen problemer og pakkene er her på noen få dager :)

Og i tillegg rikelige rabatter :D

Thomas S
26/04/12, 15:16
kan nok engang si meg fornøyd med service'n til sc styling, bestilte coilovers til s70'n, fikk høre hvor lang til det tok, å det kom til avtalt tid,det vil jeg si det ikke er mange som klarer

mannjern
05/08/12, 11:29
ingen som har prøvd å kjøpt en av disse bilene dem bygger på bestilling??

Svirre
05/08/12, 14:48
Tenker du på de bilene de turbokonverterer og slikt? Har lest positiv omtale om det. Og som nevnt over så er de punktlige. Og han som driver detta gjør det bra på det! I tillegg så ordner visst han med papirer og slikt siden bilene blir godkjent ombygd.

Daniel V
05/08/12, 15:16
Tenker vel mer på at man kan bestille biler der etter eget spec. Du velger mellom flere motoralternativer med ulik trimming, farge osv.. De kaller dem V70R AWD Scstyling edition eller noe sånt, men om de bygges på originale V70R biler, eller om de blir ombygget til "V70R" vet jeg ikke, men skulle gjerne visst det!

De har visst moderert det litt nå, og kalt det Scstyling-R edition:

http://www.scstyling.no/volvo-v70-awd-r-sc-redition-p-8313-c-1958.aspx

Slettmyr
05/08/12, 15:27
Tenker vel mer på at man kan bestille biler der etter eget spec. Du velger mellom flere motoralternativer med ulik trimming, farge osv.. De kaller dem V70R AWD Scstyling edition eller noe sånt, men om de bygges på originale V70R biler, eller om de blir ombygget til "V70R" vet jeg ikke, men skulle gjerne visst det!

De har visst moderert det litt nå, og kalt det Scstyling-R edition:

http://www.scstyling.no/volvo-v70-awd-r-sc-redition-p-8313-c-1958.aspx

Mener har bruker 855, og utenlandske V70R som donorbiler... :)

mannjern
06/08/12, 09:02
Stemmer. Var dem jeg mente! Har lyst på en v70 R med papirer på ALT! :) men skulle likt å visst om noen som hadde gjort dette før?? :)

Sjakalen
06/08/12, 10:51
Jeg er også fornøyd :D

Svirre
06/08/12, 12:24
I og med at han lev. bilene godkjent så må det vel være seriøsitet inne i bildet + 60.000km garanti/2år. Og det overholdes!

mannjern
06/08/12, 19:20
ja det sku jeg tru også! Hadde vært tøft med en v70 som virkelig skiller seg ut! synd dem ikke tar alle eldre volvomodeller! vet mange hadde nok kjøpt hadde det vært strøkne
200/700/900 serier som er nylakka,senka,fete felger og senka! :)

Daniel V
06/08/12, 20:17
Jaja, men de skiller seg jo ikke så mye utifra f. eks Safranfargede eller Lazerblå V70Rer.

Personlig ville jeg heller hatt en original V70R AWD i god stand i f. eks safran til 180 000,- enn en ombygget 855 til 229 000,- :p

Ivar Hestø
07/08/12, 16:38
Hadde bilen min der til ombygging til t5, og da leverte jeg bare bilen der, og henta den ferdig godkjent. Han ordnet alt av papir mtp biltilsyn og godkjenninger fra volvo. Da hentet han inn en pent brukt v70 T5 fra sverige som han tok alt ifra. Prisen var heller ikke noe å si på, da jeg har sett hva diverse private ombygginger kommer på, og de må i tillegg fikse alt av godkjenning selv.

Per Turbo
10/08/12, 08:20
Jeg hadde heller gitt de 50 i mellom og fått en nylakkert og oppbygd grom bil med gromme deler ferdig godkjent enn en original sliten R bil som du ikke vet fortiden til. :) Men meg om deeet :)

Jahn gjør uansett en kjempejobb og er utrolig hyggelig og kunnskapsrik på P80 karosseriet.

PyrionZ
31/01/13, 11:28
Har bestilt mye av Jahn de siste to åra, og har aldri hatt noe å klage på.
Hadde også bilen hos han for ombygging fra automat og 2.0t til Manuell og T5.
Storfornøyd med jobben, ingenting å klage på!

chrisbjorklo
13/02/13, 00:06
Bestilte noen deler fra ScStyling i fjor, blei overraska over leveringstida, kom samme uken som jeg bestilte.
Bestilte noen deler i går, så glemte jeg at jeg hadde VCCN rabatt, ringte inn å sa fra, null problem, skulle få tilbake det jeg skulle få i rabatter så fort pengene fra meg var kommet inn på konto! Regner med delene er her i slutten av denne uken eller neste, uansett bra service, kort leveringstid og reale folk! :) Ikke minst prisene er konkuransedyktige med svenske nettbutikker! :)

FolloAuto
25/05/13, 00:56
Tommel opp! Bestilte deler i torsdag formiddag, fredag morgen lå dem i postkassen. Smådeler i konvolutt, men kanonbra leveringstid!

Daruu
25/05/13, 01:09
Godt fornøyd jeg også.
Var litt leveringstid på det jeg bestilte, men kan ikke forlange at alt er på lager hele tiden.

BSR filteret røk etter under 5 mil på bilen, men nytt ble sendt neste virkedag fra de. Tommel opp :)

Sollien
27/05/13, 19:42
:cool: mannen er råå... anbefales virkelig :D

Kodja
19/07/13, 13:34
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=527408363975595&set=a.527408113975620.1073741829.150785784971190&type=1&theater

bildekonkurranse. Få bilen din til å ligge under bilmodellene på siden til SCstyling.no.

rått det også :D min ligger der nå ;)

Øyvind L.
18/06/15, 13:17
La inn en bestilling der i dag, kort tid etterpå så fikk jeg mail fra den svenske nettsiden (scstyling.com) om at jeg ikke måtte betale på forskudd fordi de var gått konkurs. Noen som vet mer?

mrstfu
18/06/15, 13:23
Hmm. Merkelig. Betalte 5k for noe som måtte bestilles for en drøy uke sida, ligger på Posten og venter på meg nå.

Får håpe det ikke er tilfelle.

Svirre
18/06/15, 13:33
.com? Er vel .se som er den svenske? .no er ikke konk av det jeg veit.

Sendt fråm may talatut. Derav skriveleifer!

TommyG
18/06/15, 13:52
Ser ut til at det er konkurs ja http://w2.brreg.no/kunngjoring/hent_en.jsp?kid=20150000216859&sokeverdi=912088014&spraak=nb

GMV
18/06/15, 14:08
Det var da kjipt :/

Øyvind L.
18/06/15, 14:14
For å pressisere: bestilte fra den norske nettsiden, fikk mail på svensk om at scstyling.no var gått konkurs. Videre stod det at den svenske delen av sc styling (.com/.se) kunne ta orderen min.

Svirre
18/06/15, 14:45
Veldig veldig synd. Opplevd spesielt god service fra de, og kjøpt mye av de uten noe å sette finger'n på noe!

mrstfu
18/06/15, 15:02
Samme som Svirre, opplevd perfekt service over hele fjøla. Synd å se de gå, da blir det liksom bare Volvo, IPD og FCP som jeg synes er seriøse leverandører.

Øyvind L.
18/06/15, 16:01
Jahn ringte meg nå nettopp og forklarte hvorfor SC styling hadde gått til konkurs. Han hadde ihvertfall ikke tenkt til å gi seg. Delene jeg har bestilt, hadde han. Så da ordner det seg for min del. :)

Svirre
18/06/15, 16:03
Jahn ringte meg nå nettopp og forklarte hvorfor SC styling hadde gått til konkurs. Han hadde ihvertfall ikke tenkt til å gi seg. Delene jeg har bestilt, hadde han. Så da ordner det seg for min del. :)

Så bra :) Servicen har i allefall ikke gått konkurs!

mrstfu
18/06/15, 16:03
Hvorfor hadde de gått konkurs?

TommyG
18/06/15, 16:04
Jahn ringte meg nå nettopp og forklarte hvorfor SC styling hadde gått til konkurs. Han hadde ihvertfall ikke tenkt til å gi seg. Delene jeg har bestilt, hadde han. Så da ordner det seg for min del. :)

Det er gode nyheter ☺

Sent fra min Nexus 7 via Tapatalk

Børge Vikebø
18/06/15, 17:22
Ser ut som om de ikke har levert regnskapet tidsnok :/ Synd, men det ordner seg nok :)

Marius
24/06/15, 20:52
er sjappa konkurs eller ikke?
nettsiden er fremdeles oppe å går, og ligger flere nye annonser ute på finn.no nå.......

Per Turbo
24/06/15, 20:58
Ta kontakt rett med Jahn, så ordner det seg nok



Per Turbo
Styreleder / Chairman
Volvo Car Club Norway - www.vccn.no

aarnes
26/06/15, 09:32
Informasjon fra Jahn / SCStyling sendt til vccn.no:


Hei.

Litt info vedrørende konkurs i Scandinavian Carstyling AS. Selskapet har blitt tvangsoppløst pga manglende innsendte regnskaper. SCStyling kommer fortsatt til å eksistere og vi kommer til å videreføre det samarbeidet vi har hatt med dere og tilbyr fortsatt deres medlemmer de fordelen vi har avtalt. Hjemmesiden ligger fortsatt oppe og ruller, jeg driver per nå dette privat og kan fortsatt levere stort sett alt av deler og tilbehør til Volvo, noe leveringstid må påregnes på enkelte da det gamle varelageret foreløpig tilhører konkursboet. Vi jobber med bostyrer fortløpende og som vi ser det så vil ingen kunder eller leverandører bli økonomisk skadelidende hvilket er vårt primære mål.

Kort oppsummert så er det ingen problemer for medlemmene deres å handle på scstyling.no, rabattkoden er fortsatt inntakt, vi tar imot betaling via paypal eller til bankkonto, men ikke via klarna per nå, og dette går som sagt vi meg privat nå frem til nytt selskap er registrert.

Om det skulle være noen spørsmål så er det bare å ta kontakt.

Med vennlig hilsen

Jahn A. Johnsen

Norhagen
15/04/16, 13:37
Nettsiden har vert nede en stund nå.
Noen som vet hva som skjer?

Svirre
15/04/16, 13:56
Nettsiden har vert nede en stund nå.
Noen som vet hva som skjer?
Jeg var da inne der for noen dager siden. Mulig du må søke på .se i stedet.

Sendt fråm may talatut. Derav skriveleifer!

volvoRsport
20/04/16, 13:44
Den norske siden fungerer ihvertfall nå, www.scstyling.no

Norhagen
21/04/16, 20:30
Her er svaret.

Hei. WebShop og mail er nede pga feil i registrering i samband med eierskifte. Vi jobber med å løse dette så raskt som mulig.

Ivar Hestø
01/07/16, 20:01
Flere som har problem med å få taki Jahn? Har prøvd i to dager for å avtale time for fjerning av sperre på en xc70, for å få montert bsr, siden han er oppgitt som bsr-forhandler i Trøndelag. Svarte en gang på torsdag, sa ja det skulle ikke være problem, ringte opp en halvtime senere for å avtale tidspunkt, så var det inget svar å få. Har prøvd med jevne mellomrom siden, får da sms tilbake om å sende sms eller mail. Har sendt et par sms, men ingen respons. Telefonen går enten til mobilsvar, eller avvist..... Begynner å bli LITT irritert....

TommyG
01/07/16, 22:27
Flere som har problem med å få taki Jahn?

Har ventet en stund på svar på mail jeg og

Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk

Svirre
01/07/16, 22:46
Dette ligner ikke han. Har
vært mye til og fra med .no siden, så kan ha en sammenheng med det.

Sendt fråm my talatut. Derav skriveleifer.

Kodja
02/07/16, 00:10
Flere som begynner å bli det...

Ivar Hestø
03/07/16, 17:48
Litt dumt siden han står oppgitt på Bsr sine sider som premium dealer... Langt nok å kjøre til Melhus for å fjerne sperra, om en ikke må kjøre til neste forhandler i Kristiansund.

SirKim
05/07/16, 16:53
Har handlet gjennom her, letta veivhjul. Viste seg å være kast i det jeg fikk. Sendte mail angående dette, å fikk beskjed om at noen skulle ha en slags skive/ring i tillegg som han skulle skaffe å så sende meg igjen.
Har ventet lenge, å har purret flere ganger uten å få noe som helst svar.. Helt dødt

Daniel V
24/07/16, 22:47
Jeg sendte mail nå 8 juli og fikk svar på det jeg lurte på etter 30 minutter.

PyrionZ
09/09/16, 22:12
Har også prøvd å kontakte han ved flere anledninger de siste mnd, både på tlf, sms og mail.
Får kun beskjed om å sende mail eller sms, men han svarer ikke på noen av delene. Ligner ikke Jahn i det hele tatt, har alltid hatt veldig god "kontakt" med han.

Daniel V
09/09/16, 23:18
Jeg kjøpte US blink på SCstyling for litt siden, det kom med en gang!

Tonytic
10/09/16, 13:18
Prøvd å kontakte han den siste uka, men ikke no svar enda.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Lasse R
14/11/16, 08:45
Er dette konkurs? Ser siden er oppe å går igjen.

Daniel V
14/11/16, 11:02
Tror ikke de er konkurs. Bestilte US-blinkers til V70en der i august, og det gikk helt fint. :)

skjetvingen
15/11/16, 07:54
Jeg driver å handler topp av Jahn nå riktig nok igjennom Finn, litt treg på å svare men, jeg er ikke no bedre selv da [emoji12]


Sent from my iPhone using Tapatalk

hgnubel
15/11/16, 16:12
Går og venter på levering derfra så håper og tror de er i full drift :)

Svartedal
18/11/16, 14:02
Jeg bestilte XC-grill til v70n, har ikke hørt noe mer på flere dager. Trodde sånt ble sendt ut fortløpende.. Har ikke måtte vente på tidligere bestillinger.


EDIT: Fikk epost med bekreftelse i går.. Da er det vell bare å vente til pakka kommer. ;)

hgnubel
16/12/16, 19:33
Går og venter på levering derfra så håper og tror de er i full drift :)
Dette venter jeg faktisk på fremdeles. Andre som har handlet her og fått svar eller varer siste måneden?

Daniel V
16/12/16, 20:46
Har handla, hittil ikke fått en dritt.

TommyG
16/12/16, 21:50
Jeg bestilte fjærbein sent på kvelden 22 november, de ble sendt 24 november. Har aldri hatt noe å utsette på ham

Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk

Svartedal
17/12/16, 13:43
Jeg venter fortsatt på xcgrillen..

Sent fra min LG-H850 via Tapatalk

Daniel V
17/12/16, 14:00
Så lenge ting er på lager, så kommer det fort. De varene som ikke er på lager, som det står 7-10 dagers bestillingstid på, ser det ut til at det tar evigheter å få. Jeg bestilte nye blinklyshus og sidemarkeringslys til S80en i slutten av november, så håper de kommer snart sånn at jeg får satt de på sammen med den nye frontfangeren i romjulen :)

hgnubel
20/12/16, 18:07
For min del går det dessverre mot heving av kjøp. Ingen svar på mail, sms eller telefon siden 4. oktober. Da skulle det være 4-5 ukers leveringstid på en spesialbestilt vare.

Lasse R
20/12/16, 22:40
For min del går det dessverre mot heving av kjøp. Ingen svar på mail, sms eller telefon siden 4. oktober. Da skulle det være 4-5 ukers leveringstid på en spesialbestilt vare.

Da hadde nok jeg hevet kjøpet også ja

Daniel V
21/12/16, 03:44
Jeg sendte mail med forespørsel om status på min bestilling i dag, og fikk svar tre timer senere at delene var sendt fra Sverige i går. :)

hgnubel
21/12/16, 07:11
Jeg sendte mail med forespørsel om status på min bestilling i dag, og fikk svar tre timer senere at delene var sendt fra Sverige i går. :)
Til info@scstyling.no?

Daniel V
21/12/16, 11:01
Til info@scstyling.no?
Stemmer.

Svartedal
28/12/16, 08:40
Jeg bestilte xc grill 16.11.16, fikk beskjed om at den var bestilt 20.11.2016. 29.11.16 purra jeg ordren, 30.11.16 fikk jeg svar om av den måtte bestilles hjem fra Sverige pga. en saldo feil (skulle ta 2 uker). 21.12.16 etterspurte jeg ordren igjen, fortsatt ikke fått noe svar.. Skal sende enda en etterspørsel nå, syntes det er dårlig kundeoppfølging inne i bilde her.. :(

EDIT: Fikk svar nå at de vil få den inn til seg i løpet av uke1..

Vurderer snart å gi faen i hele ordren!

Daniel V
28/12/16, 18:56
Fikk beskjed om at mine deler var sendt fra Sverige rett før jul, så håper de kommer snart. Kjedelig å ha nylakka fanger liggende, som bare venter på disse delene før montering.

hgnubel
28/12/16, 19:11
For min del går det dessverre mot heving av kjøp. Ingen svar på mail, sms eller telefon siden 4. oktober. Da skulle det være 4-5 ukers leveringstid på en spesialbestilt vare.
Fikk svar i dag som var forståelig og ærlig, blir kanskje bra likevel dette til slutt :) Krysser fingrene.

Daniel V
02/01/17, 21:37
Jeg har nærmest gitt opp hele opplegget jeg nå. Blir definitivt min siste bestilling fra SCstyling. Skulle ta en uke å få delene på lager, og da skulle de sendes fra Scstyling som skulle ta 1-4 dager. Nå har det gått over en måned siden jeg bestilte to blinklysglass og to sidemarkeringslys, og delene er fortsatt ikke sendt fra Scstyling, til tross for at de ankom der 22 desember.

Svartedal
03/01/17, 03:19
Jeg har nærmest gitt opp hele opplegget jeg nå. Blir definitivt min siste bestilling fra SCstyling. Skulle ta en uke å få delene på lager, og da skulle de sendes fra Scstyling som skulle ta 1-4 dager. Nå har det gått over en måned siden jeg bestilte to blinklysglass og to sidemarkeringslys, og delene er fortsatt ikke sendt fra Scstyling, til tross for at de ankom der 22 desember.
Skjer det samme her.. Siste kjøp derfra for meg også!

Sent fra min LG-H850 via Tapatalk

Per Turbo
03/01/17, 10:02
Synd om dette er tilfellet med SC og Jahn. Har vært en solid leverandør lenge, men etter SC gikk inn, og ut igjen har det muligens skjedd noe. Har bare gode erfaringer med å handle av han tidligere, har ikke kjøpt noe siste årene men.

Svartedal
03/01/17, 10:58
Synd om dette er tilfellet med SC og Jahn. Har vært en solid leverandør lenge, men etter SC gikk inn, og ut igjen har det muligens skjedd noe. Har bare gode erfaringer med å handle av han tidligere, har ikke kjøpt noe siste årene men.

Jeg har samme erfaring som deg, men på siste ordren ble alt pyton.. Det er halvannen måned siden jeg bestilte xc-grillen..

Svartedal
03/01/17, 11:14
Btw, på siste epost fra Jahn så sa han grillen skulle komme innen uke 1, hvis ikke den blir sendt i morgen så hever jeg kjøpet. Denne ble bestilt 16.11.16 Makan til surr og unnskyldninger....

Daniel V
03/01/17, 13:53
Synd om dette er tilfellet med SC og Jahn. Har vært en solid leverandør lenge, men etter SC gikk inn, og ut igjen har det muligens skjedd noe. Har bare gode erfaringer med å handle av han tidligere, har ikke kjøpt noe siste årene men.
Jeg har kjøpt drøssevis der opp gjennom årene, men det er fra i sommer og frem til nå det har vært håpløst. Nå får jeg ikke svar på mailene jeg sender heller.

Når alle sitter igjen med samme opplevelse, så lover det ikke godt.

Per Turbo
03/01/17, 14:00
Nei det er i så fall en trist utvikling fra en leverandør som har mye kunnskap og har levert bra og mye tidligere




Per Backe
Styrleder / Chairman
Volvo Car Club Norway

TØRST? Bestill energidrikk idag på www.torstdrikke.no og bruk rabattkode TURBO

Thorvaldsen
03/01/17, 17:52
Hmm.. La vel inn min siste bestilling for litt i overkant av en måned siden, og levering av varene gikk da smertefritt. Men igjen så var alt jeg bestilte på lager..
Utrolig nok aldri hatt noen form for problemer med å bestille fra han, og varene har gjerne kommet etter 3-4 dager. Så egentlig vert kjempefornøyd til nå!
Men tydelig merket meg at han er vanskelig å få tak i, eller i det hele tatt det å få et svar. Så her er jeg tydeligvis ikke alene..

hgnubel
03/01/17, 23:52
Vet ikke hvordan ting har vært før, men scstyling er noe Jahn nå driver ved siden av full jobb, og i desember ble det veldig travelt på jobben så da kom han på etterskudd med scstyling.

Svirre
04/01/17, 00:15
Jeg har som nevnt aldri hatt problemer med hverken Jahn eller SCstyling.no. Tror mye av problemene kom da Sverige blandet seg.
Uheldig situasjon for Jahn nå. Tror ikke det er en posisjon han ønsker å være i pr.dd.

Sent fra min SM-N910F via Tapatalk

Daniel V
04/01/17, 03:51
Hmm.. La vel inn min siste bestilling for litt i overkant av en måned siden, og levering av varene gikk da smertefritt. Men igjen så var alt jeg bestilte på lager..
Utrolig nok aldri hatt noen form for problemer med å bestille fra han, og varene har gjerne kommet etter 3-4 dager. Så egentlig vert kjempefornøyd til nå!
Men tydelig merket meg at han er vanskelig å få tak i, eller i det hele tatt det å få et svar. Så her er jeg tydeligvis ikke alene..

Det er akkurat det som er problemet. Så lenge ting er på lager, så går det ganske fort. I det sekundet ting ikke er på lager, så tar det år og dag uten at det skjer noe som helst. Nå som lageret hans de siste årene har blitt 1/3 av hva det var, så begynner det fort å ta alvorlig lang tid å få det man bestiller.

Thorvaldsen
05/01/17, 00:17
Ja, ser helt klart problemet. Virker heller ikke som sortimentet med det som ikke finnes på lager lenger blir lagerført på nytt.. Litt synd det også, da dette egentlig resulterer i at en velger en annen "leverandør".
Men som nevnt lenger opp, at om han driver dette ved siden av full jobb, så har jeg virkelig forståelse for og regner med at han har nok å tenke på. Allikevel så er det jo egentlig ikke slik det burde fungere.
Virkelig synd om det er denne veien det går, for har da bestilt mye herfra å igjen aldri hatt noen problemer med forsendelsene.

Daniel V
06/01/17, 15:24
Det får så være. I og med at kapasiteten tydeligvis er på 10% i forhold til hva det var før, så bør jo dette opplyses om på nettsiden, så hadde man sluppet alle disse skuffelsene fra kundene.

Måtte sende en litt krass mail i dag, da bedriften bare plutselig har sluttet å svare på leveringsmailer, men da en kamerat sendte mail med forespørsel om et produkt, så kom det svar i løpet av tre timer. Selv har jeg ikke hørt et kvekk siden 20. desember.

Svartedal
08/01/17, 00:21
Jeg sendte en epost på onsdag ang. ordren min. Ba om at grillen ble sendt eller pengene tilbake. Har verken fått tilsendt grill, penger eller svar.. Dette er veldig useriøst... Jeg kommer aldrig til å handle hos scstyling igjen!

Sent fra min LG-H850 via Tapatalk

Daniel V
08/01/17, 00:40
Jeg har sendt mail med jevne mellomrom siden 20. desember. Har ikke fått svar på noe av det. I dag sendte jeg mail og begjærte heving av kjøpet, og at hvis jeg ikke har pengene på min konto innen to uker fra i morgen, så tar jeg saken videre.

Svartedal
08/01/17, 00:41
Jeg har sendt mail med jevne mellomrom siden 20. desember. Har ikke fått svar på noe av det. I dag sendte jeg mail og begjærte heving av kjøpet, og at hvis jeg ikke har pengene på min konto innen to uker fra i morgen, så tar jeg saken videre.

Jeg kommer til å gjøre det samme!

Daniel V
08/01/17, 15:16
Oppfordrer deg til å gjøre det samme ja! Er en innehaver her som trenger å se at det får konsekvenser å ikke gjøre opp for seg.

Nå har forresten klubben også brutt avtalen med SC styling basert på alt det surret som er nå.

Svartedal
08/01/17, 17:29
Ok, jeg ser om noe har skjedd i morgen. Så tar jeg det derfra! ;)

Svartedal
09/01/17, 13:54
Er det noen som har hørt fra Jahn den siste tiden?

Daniel V
09/01/17, 17:42
Jeg fikk plutselig en veldig lang mail i går, med en god redegjørelse for situasjonen. Av hensyn til Jahn vil jeg ikke utdype innholdet, men det var av en sånn karakter at jeg kan forstå at ting har tatt tid. Dog skrev jeg tilbake at mitt synspunkt var at det burde være en liten notis om at leveringstidene fortiden er endel lenger enn det som står oppgitt på hjemmesiden.

Svartedal
09/01/17, 18:58
Da burde han informere alle som er blitt behandlet ræva...

Sent fra min LG-H850 via Tapatalk

SirKim
09/01/17, 19:06
absolutt. han svarer ikke på mine henvendelser. Fikk varene, men ene varen var defekt. Når jeg melder fra sier han at han skal ordne opp, å så hører man ikke mer, å svarer ikke på mer.


DanielV : Hvem e-post er det du har fått svar fra han på?

Daniel V
09/01/17, 19:58
Fikk refundert pengene mine i dag også.

Jeg fikk svar på info@scstyling.no.

Svartedal
10/01/17, 09:57
Jeg har fortsatt ikke hørt stort.. Sendte en hissig epost nå..

2førr10
10/01/17, 16:06
Ikke før nå jeg så denne tråden, men jeg fikk pengene refundert før jeg visst at de ikke hadde en del på lager likevel.



Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

Svartedal
10/01/17, 20:34
Fikk svar nå, grillen hadde han ikke mottatt enda... Så pengene ble overført tilbake til min paypalkonto! Bra det, men det må for F!!! gå an å holde kunden oppdatert underveis og svare på epost..

Jeg er ferdig med denne bedriften!

Svirre
10/01/17, 22:25
Så så. Husk på at du er ikke den eneste kunden han har. At folk begynner å få svar, tyder på at noe løsner.

Sent fra min SM-N910F via Tapatalk

Daniel V
10/01/17, 23:34
Helt ærlig Svirre, så skulle jo det bare mangle. Her er det folk i denne tråden som har kjøpt og betalt deler for over tre måneder siden, og som ikke har hørt noe siden de betalte. At folk da føler seg ferdig med bedriften skjønner jeg godt.

Jeg synes ikke det var noe hyggelig jeg heller å måtte gå så langt som å informere om at jeg ville ta saken videre dersom jeg ikke fikk pengene mine tilbake.

Folk må gjerne fortsette å handle fra SC Styling, men jeg hadde da valgt å få faktura i ettertid. Koster vel 30,- mer eller noe, men det er vel verdt det når du ikke får svar på mailer, og prøver å få avbestilt det du har bestilt som aldri dukker opp.

mrstfu
11/01/17, 07:45
Skjønner godt at folk blir irriterte, spesielt de som ikke har noe tidligere forhold til Jahn. Jeg har kun gode ting å si om han, men siden situasjonen har blitt som det har mtp Jahns forhold til SCS er jeg motvillig til å bestille noe derfra. Personlig synes jeg det kan gies litt spillerom siden han har såpass lang historie med god levering og hyggelige priser, og det at han ble sstt i en vanskelig situasjon når SCS trakk seg ut. Jeg synes det er unødvendig med banning, men sålenge det ikke blir mer usivilisert enn dette er det ikke noe problem.

Basert på min og andres erfaring kan jeg nesten garantere at han rydder opp etter seg så fort som mulig, men som Daniel sier - det kan være lurt å bestille med oppkrav en stund fremover. Når vi ser at ting begynner å gå smooth igjen tar nok bestillingene seg opp, og Jahn vet at VCCN er en stor kundegruppe, han kommer sikkert til å ønske å være inne i varmen igjen når han er klar for det.

Bare prøv å hold det sivilisert her, når det er snakk om en navngitt privatperson og ikke et stort upersonlig foretak.

Svartedal
11/01/17, 08:17
Skjønner godt at folk blir irriterte, spesielt de som ikke har noe tidligere forhold til Jahn. Jeg har kun gode ting å si om han, men siden situasjonen har blitt som det har mtp Jahns forhold til SCS er jeg motvillig til å bestille noe derfra. Personlig synes jeg det kan gies litt spillerom siden han har såpass lang historie med god levering og hyggelige priser, og det at han ble sstt i en vanskelig situasjon når SCS trakk seg ut. Jeg synes det er unødvendig med banning, men sålenge det ikke blir mer usivilisert enn dette er det ikke noe problem.

Basert på min og andres erfaring kan jeg nesten garantere at han rydder opp etter seg så fort som mulig, men som Daniel sier - det kan være lurt å bestille med oppkrav en stund fremover. Når vi ser at ting begynner å gå smooth igjen tar nok bestillingene seg opp, og Jahn vet at VCCN er en stor kundegruppe, han kommer sikkert til å ønske å være inne i varmen igjen når han er klar for det.

Bare prøv å hold det sivilisert her, når det er snakk om en navngitt privatperson og ikke et stort upersonlig foretak.

Er derfor jeg skreiv "F!!!". ;)

Men i mitt tilfelle så har jeg 4 ordre fra scstyling før dette, ikke noe problemer med dem. Men Jahn har jeg null forhold til, er derfor jeg blir oppgitt når produktet ble betalt 16.11.16.
Det virker også som det er flere som har fått beskjed om at de er "saldofeil/feilsaldo" på siden hans, dette burde kanskje rettes opp i før han fortsetter å selge ting derfra.

Blir nok ikke scstyling jeg kommer til å sjekke for deler i fremtiden, når det oppstår problemer med bedrifter så får jeg litt "trustissus". :p

Daniel V
11/01/17, 10:00
Veldig enig med deg der, Ray.

Jeg har også inntil august kun gode erfaringer med SC-styling.

Jahn har laget ny rabattkode for 2017 og lover han skal komme sterkere tilbake.

Dog synes jeg SC-styling med fordel kan spille med litt mer åpne kort. Det er bedre å informere kundene om at man er i en litt tråkig situasjon fortiden, enn å bare late som ingenting. Jeg er sikker på at folk fint kunne levd med litt lenger leveringstider så lenge det blir informert om. Er det da noe som haster så er en klar over at det må kjøpes et annet sted.

mrstfu
11/01/17, 10:52
Men det kan tenkes at han har hatt veldig mye å gjøre i det siste, siden han drev SCS.no, og nå prøver å få et eget foretak på beina, i tillegg til å nå jobbe fullt til daglig. Sier ikke at det unnskylder manglende levering og kundeoppfølging, men det kan forklare litt. Det er nå snakk om en enkelt person, ikke et stort foretak med flere ansatte, hvilket jeg selv ikke hadde nølt med å klage til og på. Bra at det deles erfaringer, men et realistisk syn på saken lønner seg for alle involverte. Det er selvfølgelig kjipt for de knvolverte, spesielt de som enten venter på deler eller refusjon, men det hjelper lite å hisse seg opp. Pust, gutta;)

Svartedal
11/01/17, 11:03
Men det kan tenkes at han har hatt veldig mye å gjøre i det siste, siden han drev SCS.no, og nå prøver å få et eget foretak på beina, i tillegg til å nå jobbe fullt til daglig. Sier ikke at det unnskylder manglende levering og kundeoppfølging, men det kan forklare litt. Det er nå snakk om en enkelt person, ikke et stort foretak med flere ansatte, hvilket jeg selv ikke hadde nølt med å klage til og på. Bra at det deles erfaringer, men et realistisk syn på saken lønner seg for alle involverte. Det er selvfølgelig kjipt for de knvolverte, spesielt de som enten venter på deler eller refusjon, men det hjelper lite å hisse seg opp. Pust, gutta;)

Enig, MEN! litt info ang. problematikk til kunder på scstyling.no forsiden hadde ikke gjort noen noe vondt.

mrstfu
11/01/17, 11:18
Helt enig, men der ligger kanskje noe av problematikken, siden SCS ikke har noe med Jahn å gjøre lenger. Blir bare spekulering, men det er ikke sikkert det er så lett for Jahn å legge ut mer innhold på nettsida akkurat nå.

Tom K
03/02/17, 21:38
Nå har ikke jeg noe kjennskap til vedkommende eller firmaet, men hvis man skal drive butikk så MÅ man ta det seriøst...man kan ikke surre og rote å ikke svare på mail og telefoner, da forsvinner kundemassen og man sitter igjen med et dårlig rykte og ingen kunder

TommyG
26/03/18, 11:27
Kan jeg regne med at ting har stabilisert seg igjen her, så det er trygt å handle?

E.Winjum
26/03/18, 15:53
Kan jeg regne med at ting har stabilisert seg igjen her, så det er trygt å handle?

Hei,
Vi avsluttet samarbeidet med Sc Styling for 2 år siden grunnet alt for mye tull. Vi kan ikke gå god for at det er ordnet opp i, men du står fritt til og prøve å handle fra de.